Erfaringer vogn

Kjempeinteressant å lese. Jeg synes det er kjempevanskelig å bestemme seg. Edge duo er favoritten min rent utseendemessig, men den skal man jo drasse med seg her og der... meh!!!

Jeg har begynt å tenke på om jeg kanskje er litt for lav for at trailz skal være ok å trille. Jeg er så usikker på vogn valg.
Blir en runde å prøvetrille i butikk etter ultralyd i uka som kommer.

Vet ikke hvor høy du er, men jeg er 165 og ikke noe problem med å trille trailz

Kjempeinteressant å lese. Jeg synes det er kjempevanskelig å bestemme seg. Edge duo er favoritten min rent utseendemessig, men den skal man jo drasse med seg her og der... meh!!!
Jeg er så redd jeg ikke greier å bestemme meg!
Heldigvis er det god tid enda.

Jeg kjøpt nxt90F for jeg var overbevist om at det var den rette vognen for oss, men fy flate så tung og stor! Vi prøvetrilla i butikk men det er absolutt ikke det samme. Solgte den ganske fort. Men den var veldig god på grus (hadde lufthjul og de er gode på grus!). Men nxt60 understellet skal visst være mye lettere og enklere å håndtere :) evt super viking understellet. Men en annen ting, anbefaler ergonomisk sittedel og ikke flat. For når baby skal over i sittedelen så er h*n kanskje ikke sterk nok til å sitte uten å bli sittende som en potetsekk og da er ergo bedre enn flat for de får mer støtte og det blir ikke like «åpnet» rundt de :) jeg skulle bare ha èn vogn men det går faktisk ikke :hilarious:
På Instagram er det ei som heter Barnevognhobby og hun har testa masse vogner, anbefaler å titte innom der :)

Lurt å prøvetrille med sportsdelen og forresten, ikke bare bagdelen for den er ofte lettere å trille :) også sjekk selene i sportsdelen, jeg likte ikke de i 90F pga når jeg tok den ned i full liggestilling så kom de selene på siden bak på ryggen så fikk de nesten ikke frem og på plass, ble sikkelig irritasjonsmoment for vår del.
Også lurt å få prøve vinterposer oppi før du kjøper :)

Back
Topp