Katta
Forumet er livet
Julistrålene 2025 ♡
Aprilbarna`15
♡ Maibarna ♡
Novemberlykke 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg synes britax smile er en god vogn, spesielt i forhold til pris . Har ikke prøvd den på snø eller dårlig vei ,men opplever den som nokså lett, og derfor ok de fleste steder. Samtidig tung nok til at den er stabil. Tror ikke vår har noe særlig fjæring/demping, vet ikke hvordan det er på smile 3?Jeg er ikke blitt noe klokere på vognvalg enda, heller tvert imot
Men har heldigvis veldig god tid enda.
Trailz står høyt på lista over vogner vi vurderer. Om vi går for emmaljunga så er det kun nxt90/60 med outdoor understell vi vurderer.
Nxt90 er toppmodellen til emmaljunga så tenker at den Må være bra i terreng som er hoved kriteriet vårt. Men minus at den er så tung.
Jeg kan se for meg at trailz kan være noe bedre i ulendt terreng og på snø enn crusi siden den har andre hjul. Men det blir jo høstbaby her også så kjedelig om vogna er håpløs på snø.
Hvordan opplevde du britax vogna? Har skjønt det sånn at smile 3 er en god oppgradering av smile 2. Men finner lite info om erfaringer av den, sikkert fordi den er såpass ny. Hadde vært supert om den hadde oppfylt kriteriene våre ettersom at den er mye rimeligere i innkjøp enn både stokke og emmaljunga.