Erfaringer med Xonvea?

Salsera

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Februarhjertene 2025
Hei!

Noen som har erfaring med Xonvea mot svangerskapskvalme? Andre som har brukt den mens man fortsatt ammer? Syns den er veldig dyr, håper ikke jeg trenger mange tabletter for effekt! Har dere trengt max dose? Blitt veldig trøtte av den? Spent på denne, syns det er så mange som sier de har hatt god effekt :D

Takk for svar!
 
Har brukt det i tre dager nå, fjerner den verste kvalmen for meg. Har foreløpig bare tatt to tabletter ved leggetid, det har vært nok. Men i dag kjenner jeg kvalmen igjen, så vurderer å ta en tablett om morgenen i tillegg. Litt dyre, ja, men absolutt verdt det for min del! Kjenner ingen forskjell på trøttheten, var trøtt før jeg begynte på dem også o_O
 
Jeg hadde litt effekt av dem, var fortsatt kvalm hele døgnet, men holdt ikke på å dø. Kan man ta dem når man ammer?:)
 
Har brukt det i tre dager nå, fjerner den verste kvalmen for meg. Har foreløpig bare tatt to tabletter ved leggetid, det har vært nok. Men i dag kjenner jeg kvalmen igjen, så vurderer å ta en tablett om morgenen i tillegg. Litt dyre, ja, men absolutt verdt det for min del! Kjenner ingen forskjell på trøttheten, var trøtt før jeg begynte på dem også o_O
Så bra du har effekt! Håper det hjelper med 3 tbl da. Hehe, ja, man er jo trøtt uansett som gravid! Og jeg er mye heller trøtt enn kvalm!
 
Jeg hadde litt effekt av dem, var fortsatt kvalm hele døgnet, men holdt ikke på å dø. Kan man ta dem når man ammer?:)
Off, det er da noe hjelp, men kjipt å fortsatt være kontinuerlig kvalm.
Ja, kan amme hvis legen har vurdert at Xonvea er nødvendig, men det går nok noe over i morsmelk og man skal følge med på barnet som ammes mtp søvnighet, irritasjon mm.
 
Og de skal taes på tom mage, får dere til det? Jeg spiser veldig ofte for å holde kvalmen så lav som mulig, magen er vel aldri tom:p Tar dere de utenom måltid?
 
Hentet ut xonvea på mandag, men avventet start. Var sengeliggende både mandag og tirsdag. I går kveld tok jeg to xonvea - og i dag har jeg ikke kjent antydning til kvalme! Ingen trøtthet eller svimmelhet heller. Dette er for godt til å være sant
 
Jeg ble ekstremt dårlig av Xonvea så for min del gjorde det vondt verre :wtf:
 
Har noen av dere merket noe til svimmelhet/døsighet ved bruk av dem?
Jeg ble svimmel og fikk hypotensjon. Ble også ekstremt trøtt så brukte dem i en uke eller to for det var ikke til å holde ut. Ikke hjalp de på kvalmen min heller. Forsøkte også å trappe opp dosen men da ble jeg bare enda dårligere :salut
 
Hentet ut xonvea på mandag, men avventet start. Var sengeliggende både mandag og tirsdag. I går kveld tok jeg to xonvea - og i dag har jeg ikke kjent antydning til kvalme! Ingen trøtthet eller svimmelhet heller. Dette er for godt til å være sant
Wow, så fantastisk! Så bra at du prøvde ut den. Er effekten fortsatt god i dag? Syns det svinger litt fra dag til dag for min del.
 
Wow, så fantastisk! Så bra at du prøvde ut den. Er effekten fortsatt god i dag? Syns det svinger litt fra dag til dag for min del.

Ingen kvalme idag heller. Til og med vært god nok til å trene! Litt trøttere idag, men det kan også være en tung forskjølelse som henger i. Uansett, tar litt trøtthet over sengeliggende kvalme.

Holder meg til dose med to tabletter så lenge. Håper den fortsetter å funke!
 
Back
Topp