Erfaringer med TUL

Fløteis

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Hei!

Jeg var på 2 tidlige ultralyder sist jeg var gravid - to vidt forskjellige opplevelser! Den første var på Kvinneklinikken på Majorstua og der gikk jeg nesten ut gråtende etter en veldig ubehagelig time. Neste hadde jeg på Metro Legesenter i Lørenskog og ble SÅ godt ivaretatt!

Så da lurer jeg på; hvilke erfaringer har dere? Del gjerne tid, sted, pris og om det er et sted / en person dere vil anbefale:Heartred:Heartred

Har aldri vært gravid før, ergo aldri vært på tidlig UL, men jeg bestemte meg for å gå privat for å få hjelp til å bli gravid og valget falt på Aage Huseby på Oslo City Legesenter.

Altså. For en mann!

Utrolig profesjonell, trygg, forsiktig og veldig hyggelig.

I tillegg så fikk han meg gravid med en gang, da :p Han sa faktisk «da håper jeg du kommer tilbake på tidlig ultralyd når du blir gravid» og jeg har allerede bestilt time. Tror og regner med at det kun blir en fin opplevelse rent gynekologisk sett. Er livredd for at han skal pensjonere seg :hilarious:

Koster jo litt ekstra privat, men mener UL er 1200kr der.

Anbefales på det sterkeste!

Vedlegg

• EA147CF7-5208-4102-95C0-D46A7B4F8878.jpeg
    EA147CF7-5208-4102-95C0-D46A7B4F8878.jpeg
    558,4 KB · Visninger: 13
Martin Lundring, spesialistsenteret for kvinner på Jessheim..! HELT fantastisk :Heartred:notworthy

Ålesund: tone jareld privat gynekolog som holder til på frisksenteret tror jeg betalte 1300 sist.

har hørt hun er veldig populær. Vet du om man må bestille time lang i forveien? Har akkurat fått positiv test nesten, så usikker på hvor lenge jeg bør vente før jeg ringer de. Er vel 4+2 ifølge helseoversikt sin menstermin.. tenker en tul rundt uke 12, altså om 2 mnd :angelic:

Har aldri vært gravid før, ergo aldri vært på tidlig UL, men jeg bestemte meg for å gå privat for å få hjelp til å bli gravid og valget falt på Aage Huseby på Oslo City Legesenter.

Altså. For en mann!

Utrolig profesjonell, trygg, forsiktig og veldig hyggelig.

I tillegg så fikk han meg gravid med en gang, da :p Han sa faktisk «da håper jeg du kommer tilbake på tidlig ultralyd når du blir gravid» og jeg har allerede bestilt time. Tror og regner med at det kun blir en fin opplevelse rent gynekologisk sett. Er livredd for at han skal pensjonere seg :hilarious:

Koster jo litt ekstra privat, men mener UL er 1200kr der.

Anbefales på det sterkeste!
Sniker litt! Han har jeg gått til også, utrolig flink og så hyggelig! Føler meg veldig godt ivaretatt av han :)

har hørt hun er veldig populær. Vet du om man må bestille time lang i forveien? Har akkurat fått positiv test nesten, så usikker på hvor lenge jeg bør vente før jeg ringer de. Er vel 4+2 ifølge helseoversikt sin menstermin.. tenker en tul rundt uke 12, altså om 2 mnd :angelic:

Usikker men kan bare ringe å høre, de er veldig hyggelige:cat:

Back
Topp