ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe
Den er nok typisk byvogn/handlesentervogn.
Men er jo absolutt å anbefale til de som skal trille på asfalterte veier/handlesenter da[:D]
Har den ikke selv, men de jeg kjenner som har den elsker den til slikt bruk.
Men ALLE jeg kjenner som har den har også en ekstravogn... tilfeldig? hmmmm...
Dette stemmer IKKE... Hvor mange kjøper en vogn til over 10.000,- som "ekstravogn"...?
Jeg har vognen og er kjempefornøyd. Bruker KUN den vognen og jeg er IKKE av typen som befinner meg oftest på hendlesenter[:D]...
Vi har vært på tur i skogen i nærheten av hvor vi bor mange ganger med vognen, og triller den på en skogssti...Den er også GENIAL til strandturer fordi man vipper bak de fremre hjulene og drar den etter seg i sanden, noe som er svært vanskelig med andre vogner (har hatt simo kombivogn med de to første barna, og syntes den var veldig tung og uhamslig sammenlignet med Stokke).
I tillegg er den utrolig lett å manøvrere og tar liten plass.
Var litt skeptisk i starten ift at bagen ser litt liten ut (ift store babyer), men gutten vår (som var 4858 gram da han ble født) kan fortsatt bruke bag-vognen (han er nå snart 6 mnd). Det som også er bra, er at sportsvogn-delen kan legges flatt ift sovestilling, og dersom man ønsker å bruke den delen FØR barnet sitter selv, så er det fullt mulig, fordi man kan tippe den litt bakover.
Er også fornøyd med at vognen er så høy, så man slipper å bøye seg og få ryggtrøbbel, samt at babyen (særlig når man bruker sportsvogndelen, kommer høyt opp og får ta del i alt som skjer på en helt annen måte enn når barnet sitter lavt nede.
Ift å legge vognen sammen i bilen, så er dette gjort i en håndvending. Man må riktignok ta av bagen fra understellet, men det må man også med andre modeller, og det er gjort i en håndvending, samtidig som hele vognen er utrolig lett å smette inn i bilen (veier bare 9 kg totalt).
Og jeg synes den er den desidert KULESTE vognen på markedet[:)]
Kan ABSOLUTT anbefales...
Mettas