Kjempefornøyd med Rikshospitalet! Vi ble tatt veldig godt i mot, og føler oss ivaretatt. Forventet at ting skulle gå tregt i grunn, men etter forsamtalen i midten av januar så synes jeg ting går unna. Nesten litt uvirkelig! Pga en cyste så ville de at jeg skulle ta ny UL etter neste mens (som kom 22/1) og så skulle jeg ringe inn ved neste mens (venter den nå i helgen!). Desverre så har lokalsykehuset mitt somlet veldig med UL henvisningen min (jeg har ringt og purret/spurt og forklart) og fikk i GÅR brev om 2 mnd ventetid på UL!! :-( samme dag ringte rikshospitalet og "etterlyste" meg. De hadde også fått beskjed om at jeg ikke fikk UL og fikk da time der til torsdag for ny UL der i steden. Vet jeg kunne tatt UL andre steder, men forventet ikke at det skulle være så vanskelig å få til/få svar på henvisning... Damen jeg snakket med i går sa i hvertfall at egguthenting blir i uke 19!! :-D det var visst fullbooket før, men jeg er SÅ fornøyd! Hadde sett for meg at vi måtte vente til høsten grunnet alle helligdager og ferier :-D