Erfaringer med pampers?

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Noen her som har erfaringer med pampers bleier??
Bruker libero sine pga jeg er lite fornøyd med pampers, syns at det nesten værgang er tiss uten på bodyene...
Mens dette skjer aldri med libero sine

Hadde samme erfaring som deg, så brukte ikke Pampers etter noen forsøk. Ble hovedsaklig libero i kombinasjon med tøybleier :)

Likte heller ikke pampers, ble fortere sår og virket ikke like tett.

I starten var det kun libero som dugde. Men nå kan vi bruke rema 1000 og coop sine bleier også:-). Men libero er fremdeles favoritten:-)

Likte heller ikke pampers, ble fortere sår og virket ikke like tett.

I starten var det kun libero som dugde. Men nå kan vi bruke rema 1000 og coop sine bleier også:). Men libero er fremdeles favoritten:)
Ja har ikke prøvd rema eller coop sine, men har noen men de er litt store enda

Ja har ikke prøvd rema eller coop sine, men har noen men de er litt store enda

De er «høyere» opp på ryggen og magen enn libero så de er gode å bruke og har lang brukstid, men de har ikke den «strikken» oppe på baksiden som libero bleiene har og det gjorde at den veldig flytende morsmelk bæsjen ofte havnet oppover nakken:( det skjedde jo med libero sine også men ikke like ofte. Men nå etter fast føde så har jo ikke det vært noe problem:happy:

Jeg likte godt pampers på frøkna, men ikke på minsten :) noe med passformen som ikke passet han så godt.
Men når de ble større så har vi bare brukt rema sine på begge to :)

Vi brukte libero i starten, men ble så mange lekkasjer at vi prøvde andre merker... Kun pampers som fungerer her.

Vi brukte pampers str 2 og 3 for det var kun de som fungerte.

Str 1 brukte vi libero touch, str 4 brukte vi lillego, og nå i str 5 bruker vi rema 1000 sine. Syns både behovet og passformen både til bleien og lille endret seg underveis, så da ble det bytting av bleier også.

Noen her som har erfaringer med pampers bleier??
Bruker libero sine pga jeg er lite fornøyd med pampers, syns at det nesten værgang er tiss uten på bodyene...
Mens dette skjer aldri med libero sine

Jeg synes pampers lukter sykt mye kjemikalier, så derfor brukte vi ikke den. Gikk over til kiwi sine da han ble stor nok, og det er desidert favoritten. Har prøvde det meste av de andre bleien.

Nå bruker vi enda str 1, men må bruke pampers da libero blir for vide i fasongen til frøkna. Tenkte å prøve libero igjen snart siden jeg har et par pakker liggende.
Vi er fornøyde, sjeldent noe utenfor, da er det nok vi som ikke har vært nøye nok med å dra ut strikken rundt lårene. :)

Mine ble kjempesåre med Pampers. Har prøvd én pakke - aldri mer. Holder meg til Rema sine, evt Libero.

Skyr unna Pampers som pesten. Full av parfyme og dritt (eller lotion som de så pent kaller det selv), som ikke har noe på ei barnerumpe å gjøre. Bruker Lillego og Änglamark, og er knallfornøyd med begge deler.

Pampers sine mister disse oppsugingstingene som blir til ekle geleklumper på rompa.... Jeg sverger til libero og anglemark. Anglemark sine er myyyye billigere og har fått 6er i nylig test! Libero på natt da den har best oppsugningsevne (synes jeg)

Aldri kjøpt Pampers, pga lotion... nei takk.

Brukt Pampers på lillegutt i ca ett år. Har ikke hatt noe problem med de. Bruker Pampers premium, de er mykere enn vanlig Pampers. På lik linje med libero touch.
Libero sine fungerte ikke på lillegutt når vi byttet tilt trusebleier fordi de såvidt gikk over rompesprekken. Nå bor vi ikke i Norge lenger å får ikke kjøpt libero uansett

Min sønn ble sår av alt annet enn Pampers:p. Var også de eneste bleiene som passet ordentlig til han, og som vi ikke fikk lekkasje med.
Moro at folk har så forskjellige erfaringer.

Back
Topp