Erfaringer med Ovitrelle

Jeg tenker at mest sannsynlig er det fordi hcg stiger så sakte i starten så ser man nok sterkere stigning om noen dager! Men ser jo klar stigning bare fra 9 dpo til 11-12 dpo ❤️ jeg har trua!❤️
Håper du har rett! Er mye mer bekymra denne runden, fordi det gikk som det gjorde sist. Skal ta blodprøve i dag, men får nok ikke et ordentlig svar før neste blodprøve er tatt og man kan måle stigningen.
 
Hei alle sammen! Jeg er på føste pp med ovitrelle og letrozol pga av manglende eggløsning og pcos. Jeg har testet ovitrellen ut av kroppen å har fått negative tester i et par dager allerede, men nå dukket det opp en svak men ROSA strek 9 dpo, 10 dpt.. den kan vel ikke være negativ for så å slå ut igjen? legger ved bilder, de grønne er tatt idag, 9 dpo ettermiddag :excited001 Ser dere det samme som jeg?
 

Vedlegg

  • IMG_5372.jpeg
    IMG_5372.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 37
  • IMG_5370.jpeg
    IMG_5370.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 37
  • IMG_5386.jpeg
    IMG_5386.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 39
Sååå godt å høre!!❤️ Da er det lov til å juble❤️ :smiley-bounce016

Jaaa, tusen takk! ❤️

Hei alle sammen! Jeg er på føste pp med ovitrelle og letrozol pga av manglende eggløsning og pcos. Jeg har testet ovitrellen ut av kroppen å har fått negative tester i et par dager allerede, men nå dukket det opp en svak men ROSA strek 9 dpo, 10 dpt.. den kan vel ikke være negativ for så å slå ut igjen? legger ved bilder, de grønne er tatt idag, 9 dpo ettermiddag :excited001 Ser dere det samme som jeg?

Så spennende! Det var 9DPO det snudde for meg også, så absolutt mulig. Kan muligens være forskjell på hvor sensitive testene er, med tanke på at den nederste er av et annet merke. Ta en ny test i morgen - er den sterkere, er du sannsynligvis gravid! Krysser fingrene for deg ❤️
 
Jaaa, tusen takk! ❤️


Så spennende! Det var 9DPO det snudde for meg også, så absolutt mulig. Kan muligens være forskjell på hvor sensitive testene er, med tanke på at den nederste er av et annet merke. Ta en ny test i morgen - er den sterkere, er du sannsynligvis gravid! Krysser fingrene for deg ❤️
Jeg har tatt av begge merker hver test - de begge har vært negative i 3 dager nå. Men nå slo den grønne ut på «nytt» om du skjønner :excited001 Det må jo være positivt? :cool: Takk for fingerkryssing!:Heartred
 
Hvordan har det gått for deg?

Jeg har ikke testet siden onsdag, men klarte ikle å la være i dag. Synes dette ser lovende ut ❤️
Jeg tok disse 3 idag, 12 dpo! Fine rosa streker på alle (ser de godt med det blåtte øyet, men svake) tror de jeg tok her om dagen bare var skygge, men 3 forskjellige tester på samme urin lyver vell ikke?❤️

Gratulerer så masse med positiv test❤️
 

Vedlegg

  • IMG_5496.jpeg
    IMG_5496.jpeg
    1 MB · Visninger: 40
De vil nok ha tidlig ul for å se om det er mer enn en baby der blant annet siden ovitrelle kan gjøre at flere egg slipper samtidig :happy:
Gratulerer !!:happy093
 
Ja, lurt med ultralyd. Vi skal også på ultralyd, bestilt time til dagen jeg er 6+5. Men gyn ba meg ta blodprøver først, antakelig fordi jeg hadde MA sist..
 
Ovitrelle modner egg litt til før egget slipper. Er helt vanlig at man får en tidlig ul når man har fått litt hjelp til å bli gravid, fikk det i uke 7 selv :happy:
Ja jeg tenkte bare på om flere egg slapp. Er det stor sannsynlighet for at flere slipper når det bare var en moden folikkel?☺️
 
Back
Topp