Hei! Vi har forsøkt å bli gravide lenge. Har uregelmessig syklus og problemer med EL (ikke PCOS). Mannen har nedsatt sædkvalitet. Ble gravid i fjor, men mistet i MA. Er henvist IVF. Forsøker med hormoner mens vi står på venteliste. Er nå i andre prøveperiode med Ovitrelle. Tatt trippel dose Letrozol fra CD 3-7. Ultralyd viste to modne follikler på rundt 20 mm på CD15, satte Ovitrelle og fikk eggløsning på CD17. Er i dag 9 DPO, testet fra 7DPO. Ser de fleste som har testet ut Ovitrelle, får sterkere streker fra 9DPO når de har vært gravide. Mistet derfor litt motet av dagens test..
Fra 7DPO har jeg hatt en slags «strekkende» følelse på venstre side av magen. Det var på den siden egget slapp denne syklusen. Det er ikke vondt, men en rar øm/sliten følelse. Fredag morgen var følelsen litt sterkere, minnet om eggløsningssmerter, såpass at jeg tenkte at jeg må ta en Paracet for å gå på jobb dersom det vedvarer. Det verste ubehaget gikk imidlertid over. Håper så inderlig at det var en liten spire som festet seg, og at det snart slår ut på test..
Fra 7DPO har jeg hatt en slags «strekkende» følelse på venstre side av magen. Det var på den siden egget slapp denne syklusen. Det er ikke vondt, men en rar øm/sliten følelse. Fredag morgen var følelsen litt sterkere, minnet om eggløsningssmerter, såpass at jeg tenkte at jeg må ta en Paracet for å gå på jobb dersom det vedvarer. Det verste ubehaget gikk imidlertid over. Håper så inderlig at det var en liten spire som festet seg, og at det snart slår ut på test..