Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spm er urelevant nå, siden gutten min ikke klarte seg pga andre ting, men takk for svar.
Spm er urelevant nå, siden gutten min ikke klarte seg pga andre ting, men takk for svar.
Oj betyr det det jeg tror , sender i såfall over ange klemmerSpm er urelevant nå, siden gutten min ikke klarte seg pga andre ting, men takk for svar.
Ikke klarte seg? Det betyr ikke det jeh tror vel..? </3
Dette var helt grusomt å lese, jeg håper ikke det betyr det jeg tror. Om det gjør det så sender jeg deg og din familie en klem![]()
Det betyr nok dessverre det. Livet er urettferdig i høysesongen for stygge virusOj betyr det det jeg tror , sender i såfall over ange klemmer
[emoji173][emoji173][emoji173]
Det betyr nok dessverre det. Livet er urettferdig i høysesongen for stygge virus
Takk for klemmer ♡
Å kjære veneDet betyr nok dessverre det. Livet er urettferdig i høysesongen for stygge virus
Takk for klemmer ♡
Det betyr nok dessverre det. Livet er urettferdig i høysesongen for stygge virus
Takk for klemmer ♡
Takk for klemmer ♡