Erfaringer med crinone?

Hei! Sniker fra januar :)
Etter 4 SA fikk jeg crinone denne gangen og det funket! Det var helt greit å bruke, litt grisete men med et truseinnlegg var det null problem. Det koster jo også litt da.. Er kjempeglad for at jeg fikk det, hos den vanlige gynekologen min var det kun snakk om blodfortynnende.. (jeg gikk til privatlege etterhvert da jeg følte jeg ikke ble tatt på alvor av gyn) Er nå straks 23 uker og gutten min har det fint! Angrer ikke ett sekund på at jeg prøvde det :)

Tusen takk for så oppløftende svar! Jeg er egentlig litt misfornøyd siden jeg ikke har fått blodfortynnende men kanskje jeg ikke trenger å være misfornøyd ? Så utrolig koselig å høre at det går bra for deg denne gangen:))

Sent from my iPhone using BV Forum

Legen min mener at det kan være bra når det skal feste seg at det er litt dårlig blodsirkulasjon sa han. Det har ihvertfall gått bra med meg:) jeg vet hvor vanskelig de første 12 ukene er og jeg skal krysse alt jeg har for deg!!!

Legen min mener at det kan være bra når det skal feste seg at det er litt dårlig blodsirkulasjon sa han. Det har ihvertfall gått bra med meg:) jeg vet hvor vanskelig de første 12 ukene er og jeg skal krysse alt jeg har for deg!!!

Får håpe det går bra med meg denne gangen også. :-) har ikke lyst på fler skuffelser! Ukene går så syyyykt sakte!! Er 4+3 idag. Herregud. To måneder til jeg er forbi uke 12. :( haha.. Utålmodig!

Får håpe det går bra med meg denne gangen også. :-) har ikke lyst på fler skuffelser! Ukene går så syyyykt sakte!! Er 4+3 idag. Herregud. To måneder til jeg er forbi uke 12. :( haha.. Utålmodig!

Skjønner deg sååå godt.. jeg var på ultralyd i uke 6 og da fant han hjerteaktivitet, det hjalp meg mye.. så var jeg igjen i uke 9.. var veldig fint å få så tett oppfølging av lege.. så om det er mulig så kan du jo gjøre det.. det fikk ukene til å gå også..

Back
Topp