Erfaringer med clearblue og makesure?

å? Så rart! Men her fikk jeg strek på make sure i 5(!) dager, og så negativ på cb og metode på dag 6 :dontknow gir jo ikke mening at det er for tidlig for metode da tenker jeg. Men, som du sier det er håp enda! Jeg har faktisk tenkt å vente litt med å teste igjen nå, hvertfall heelt til i morgen :laughing002 har 2 metode tester og 1 cb igjen som venter. Men i tilfelle appen min har rett og jeg kun er 7 dpo i dag så venter jeg litt og prøver å spare litt på testene :happy3
Ja, forsåvidt enig at den jo burde slått ut litt før enn 6 dager etter. Bare syns de strekene på make sure så alt for tydelige ut til å være skyggestreker. Men, kan jo såklært være noe med den ene pakka/partiet eller noe. Krysser fortsatt fingrene da:happy:

kjenner meg såå igjen :sorry:
Haha, gjett hvem som ikke klarte å ikke teste? :facepalm: Måtte demontere den for å få ta bilde av streken, så da er det nok bare skygge... RFSU er jo kjent for det da... Får ta en til i morgen tidlig, haha :angelic:

Vedlegg

• 6C7AE5BF-6228-48B6-AECA-4612AFE45F96.jpeg
    6C7AE5BF-6228-48B6-AECA-4612AFE45F96.jpeg
    58,8 KB · Visninger: 389
Ganske mange forveksler nok skyggestreker med kjemisk graviditet. Spesielt alle vi som tester så tidlig som vi gjør! Strek er strek, noe er på gang så lenge det er farge på streken. Men supertidlig er det vanskelig å forutse om man vil passere IKM eller om mens kommer som vanlig. Krysser fingrene for ag spiren er kommet for å bli!:Heartred
Enig med deg! Strek er strek! Hvis en leser om graviditetstestene på nettsidene eller i bruksanvisninger, står det også at strek er strek, ikke at det er feil på testen. :smiley-angelic006

Enig med deg! Strek er strek! Hvis en leser om graviditetstestene på nettsidene eller i bruksanvisninger, står det også at strek er strek, ikke at det er feil på testen. :smiley-angelic006

hvordan vil du forklare at makesure-testene slår ut da «positive» uten at det finnes hcg, og i dagene rundt EL? :rolleyes::rolleyes: En farget og tydelig strek kommer nok ikke uten hcg nei, men svake streker kan også oppstå uten hcg. Eks skyggestreker

hvordan vil du forklare at makesure-testene slår ut da «positive» uten at det finnes hcg, og i dagene rundt EL? :rolleyes::rolleyes: En farget og tydelig strek kommer nok ikke uten hcg nei, men svake streker kan også oppstå uten hcg. Eks skyggestreker
Nei det kan jeg ikke forklare, kan du? Vi kan vel aldri være sikre på hcg nivåer i kroppen heller uten en blodprøve eller annen analyse. Forstår at dette er et ømt tema. Poenget er at alt er ikke skyggestreker. Får du streker rett før Ikm(ifølge bruksanvisning) er det ikke skyggestrek.

Nei det kan jeg ikke forklare, kan du? Vi kan vel aldri være sikre på hcg nivåer i kroppen heller uten en blodprøve eller annen analyse. Forstår at dette er et ømt tema. Poenget er at alt er ikke skyggestreker. Får du streker rett før Ikm(ifølge bruksanvisning) er det ikke skyggestrek.

Skyggestreker er når du ser det søkket som er i testen, der fargestoffet ville festet seg hvis testen var positiv. Oftest viser den seg veldig svak og uten farge, helst etter tidsfristen for å avlese testen er ute. Også grunnen til at det står i bruksanvisningen at man skal se bort fra enhver endring på testen etter tidsfrist. En strek er ikke alltid en strek. Da har jeg i så tilfelle også hcg i vannet i springen her hjemme, for make sure slo jammen ut «positiv» når jeg dyppet den i springvann og :laughing002

Skyggestreker er når du ser det søkket som er i testen, der fargestoffet ville festet seg hvis testen var positiv. Oftest viser den seg veldig svak og uten farge, helst etter tidsfristen for å avlese testen er ute. Også grunnen til at det står i bruksanvisningen at man skal se bort fra enhver endring på testen etter tidsfrist. En strek er ikke alltid en strek. Da har jeg i så tilfelle også hcg i vannet i springen her hjemme, for make sure slo jammen ut «positiv» når jeg dyppet den i springvann og :laughing002
Haha ja da hadde jeg faktisk dokumentert det og sendt det til leverandøren, for hvis det reagerer på vann er det jo søppel. Da håper jeg du aldri brukte det merke igjen:laughing002 Har du kontaktet leverandøren for å høre hva de har å si? :laughing002

Back
Topp