Jeg har testet siden 8dpoNegativt over hele linja. Men vet også at jeg aldri får positiv tidlig når jeg er gravid, så har ikke helt gitt opp håpet enda.
krysser fingrene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har testet siden 8dpoNegativt over hele linja. Men vet også at jeg aldri får positiv tidlig når jeg er gravid, så har ikke helt gitt opp håpet enda.
Takk det sammekrysser fingrene!![]()

det ble for vanskelig å stå i mot. Det er kun 2,5 time siden jeg tisset sist, så jeg håpet ikke på noen økning akkurat, men streken er der foreløpig enda. Gruer meg nesten til å teste de neste dagene for jeg vil ikke se at streken forsvinner eller ikke blir sterkere.. det var forresten sykt vanskelig å ta bilde nå uten dagslys så er usikker på hvor lett den er å se her nå med dårlig kvalitet i tillegg..De testene dine må være babystreker?? De ser helt like ut som mine make sure tester for 2 uker siden. Og jeg er gravidDet kan komme skyggestreker på make sure sine når de har tørket. Men de er svakere enn strekene du har fanget opp bilde av synes jeg
![]()
minner meg urovekkende mye om kjemisk. Men det kan jo også bare være så tidlig at testene slår ut forskjellig pga utvannet urin og eller har litt forskjellig følsomhet? Irriterer meg litt at jeg ikke testet etter EL og dermed ikke vet dpo nå ja
streken er hvertfall der, økning fra i går men ca lik som i forgårs
er det rart man kan bli litt sprø med denne tidligtestingen? 
tror du? Strekene varierer sånn skjønner du, sterk en dag for så å bli litt svakere dagen etter og så sterk igjenminner meg urovekkende mye om kjemisk. Men det kan jo også bare være så tidlig at testene slår ut forskjellig pga utvannet urin og eller har litt forskjellig følsomhet? Irriterer meg litt at jeg ikke testet etter EL og dermed ikke vet dpo nå ja
testet i natt når jeg våknet av mini og måtte tissestreken er hvertfall der, økning fra i går men ca lik som i forgårs
er det rart man kan bli litt sprø med denne tidligtestingen?
![]()
Kommer streken før tidsfristen er omme? Tok noen dager før mine og ble helt tydelige nemlig..Og så dobler jo HCG seg hver 48-72 t om jeg ikke husker helt feil, så derfor er det ikke alltid gitt at det vil vise stigning fra en dag til en annen. Kan jo selvfølgelig være kjemisk og da, så skal ikke gi deg falske forhåpninger. Men skyggestreker tror jeg ikke det er.
Du har ikke vurdert en digital da? Sett mange teste positivt med svake streker ❤
Nyttig infoStrekene kommer etter ca 10 sekunder og er rosa! Jeg kjøpte digital i dag, sammen med tester fra flere forskjellige merker på apoteket.
Konklusjonen er: grunnen til at make sure ikke får noen særlig økning er at det er skyggestreker!! Ikke noen antydning til strek på apotek-testene en gang. Så det var det. Men jeg vet jo ikke hvor i dpo-land jeg befinner meg heller så løpet er ikke kjørt enda![]()

Strekene kommer etter ca 10 sekunder og er rosa! Jeg kjøpte digital i dag, sammen med tester fra flere forskjellige merker på apoteket.
Konklusjonen er: grunnen til at make sure ikke får noen særlig økning er at det er skyggestreker!! Ikke noen antydning til strek på apotek-testene en gang. Så det var det. Men jeg vet jo ikke hvor i dpo-land jeg befinner meg heller så løpet er ikke kjørt enda![]()
Så utrolig kjedelig! Men da satser vi på at du bare har testet for tidlig, så kommer det to streker etterhvert![]()
heldigvis kjøpte jeg flere, så testegalskapen kan bare fortsette i dagene som kommer
... og makesure går rett i søpla 
får krysse fingrene for detDet kom svake streker på både cb og metode tidligtest etter fristen nå faktisk. Men så svak at jeg ikke klarer å ta bilde av de. Og med «skygge» strekene jeg nettopp har erfart så stoler jeg ikke en døyt på det
heldigvis kjøpte jeg flere, så testegalskapen kan bare fortsette i dagene som kommer
... og makesure går rett i søpla
![]()
typisk! 
Samme har skjedd med meg idag! Fikk litt svakere strek på make sure idag da enn igår, men Metode sin 10 mlu er helt blank...Strekene kommer etter ca 10 sekunder og er rosa! Jeg kjøpte digital i dag, sammen med tester fra flere forskjellige merker på apoteket.
Samme har skjedd med meg idag! Fikk litt svakere strek på make sure idag da enn igår, men Metode sin 10 mlu er helt blank...
Jeg har fått veldig mye skyggestreker med makesure...
Jeg tok også metode test tidlig, den var negativ mens make sure sine var svaaakt positiv. Jeg tenkte også da at jeg er nok ikke gravid nå. Tidligtesten burde jo slått ut først. Neste dag slo den ut da. Siden du ikke helt vet hvor du er i dpo land tenker jeg at det enda er håp. Men, strekene bør nok øke innen en dag eller 2 da kanskje. Morsomt at du oppdaterer daStrekene kommer etter ca 10 sekunder og er rosa! Jeg kjøpte digital i dag, sammen med tester fra flere forskjellige merker på apoteket.
Jeg tok også metode test tidlig, den var negativ mens make sure sine var svaaakt positiv. Jeg tenkte også da at jeg er nok ikke gravid nå. Tidligtesten burde jo slått ut først. Neste dag slo den ut da. Siden du ikke helt vet hvor du er i dpo land tenker jeg at det enda er håp. Men, strekene bør nok øke innen en dag eller 2 da kanskje. Morsomt at du oppdaterer daBlir spennende å se
![]()
gir jo ikke mening at det er for tidlig for metode da tenker jeg. Men, som du sier det er håp enda! Jeg har faktisk tenkt å vente litt med å teste igjen nå, hvertfall heelt til i morgen
har 2 metode tester og 1 cb igjen som venter. Men i tilfelle appen min har rett og jeg kun er 7 dpo i dag så venter jeg litt og prøver å spare litt på testene