Erfaringer med clearblue og makesure?

Plutseliten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Februarlykke 2022❄️
Hei, jeg er ikke helt sikker på dpo da jeg ikke har testet etter EL. Men jeg har fått noen vage symptomer som fikk meg til å teste. Blant annet ekstremt såre brystvorter og økt utflod. Dette kan også være tr som nærmer seg. Men jeg sitter nå med en tilsynelatende positiv make sure 25mlu, og en negativ clearblue early :smiley-ashamed004 da avskriver jeg make sure som skyggestrek? Eller hvilke erfaringer har dere med disse testene? 10mlu fra clearblue skulle vel i teorien slått ut før make sure 25mlu?

Vedlegg

• 4EF3BE87-BA03-4B52-ADAE-69E655D9A18B.jpeg
    4EF3BE87-BA03-4B52-ADAE-69E655D9A18B.jpeg
    35,2 KB · Visninger: 1.045
  • 2ECC55AF-E917-41AA-9356-AFAA3F4DA89C.jpeg
    2ECC55AF-E917-41AA-9356-AFAA3F4DA89C.jpeg
    27,8 KB · Visninger: 912
Hei, jeg er ikke helt sikker på dpo da jeg ikke har testet etter EL. Men jeg har fått noen vage symptomer som fikk meg til å teste. Blant annet ekstremt såre brystvorter og økt utflod. Dette kan også være tr som nærmer seg. Men jeg sitter nå med en tilsynelatende positiv make sure 25mlu, og en negativ clearblue early :smiley-ashamed004 da avskriver jeg make sure som skyggestrek? Eller hvilke erfaringer har dere med disse testene? 10mlu fra clearblue skulle vel i teorien slått ut før make sure 25mlu?

Synes jo egentlig den make sure testen var litt for tydelig til å være skygge, men.. Har dessverre ingen gode svar! Spent på morgendagens test <3

Når jeg zoomer inn på clearblue så tror jeg at jeg ser en svak strek, å den andre vises jo godt. Skriver som over her, neste test blir spennende :-)

Når jeg zoomer inn på clearblue så tror jeg at jeg ser en svak strek, å den andre vises jo godt. Skriver som over her, neste test blir spennende :)

kanskje bildet som lyger litt, er hvertfall ikke noe på den i virkeligheten ❤️ Ja, det blir spennende i dagene som kommer nå!

Hmm jeg ser strek på cb o_O vill ventet et par dager og testet (lyver nå, ville testet igjen senest i morgen) ❤

Hmm jeg ser strek på cb o_O vill ventet et par dager og testet (lyver nå, ville testet igjen senest i morgen) ❤

heheh, blir nok test igjen allerede i kveld om jeg kjenner meg selv rett:laughing002 ser på bildet at det kan se ut som en strek på cb, men ser den ikke på ekte :confused005

Jeg har dårlig erfaring med cb early.. Fått flere ugyldige tester og den har slått ut senere enn digital som er 25mIU/ml.

MEN, det er en tydelig strek på Make Sure!

Jeg har dårlig erfaring med cb early.. Fått flere ugyldige tester og den har slått ut senere enn digital som er 25mIU/ml.

MEN, det er en tydelig strek på Make Sure!

så rart! Jeg kjøpte kun èn av cb early da, men i pakken med make sure er det jo 10 tester, så der har jeg 9 igjen. Kjedelig hvis alle gir skyggestrek, men da kan jeg hvertfall sammenligne for å se om det blir økning i dagene som kommer i det minste ❤️

så rart! Jeg kjøpte kun èn av cb early da, men i pakken med make sure er det jo 10 tester, så der har jeg 9 igjen. Kjedelig hvis alle gir skyggestrek, men da kan jeg hvertfall sammenligne for å se om det blir økning i dagene som kommer i det minste ❤️
Jeg syns streken er mer rosa jeg, så har trua! ❤️ Du får bare fortsette å teste, har jo noen tester å bruke så ;)

Jeg syns streken er mer rosa jeg, så har trua! ❤️ Du får bare fortsette å teste, har jo noen tester å bruke så ;)

jepp! Dette er dag 3 jeg tester da faktisk, derfor jeg kjøpte clearblue i dag for å se om det kom strek på den også. Legger ved bilde jeg, i forgårs, i går og i dag, fra øverst til nederst. Synes kanskje det er en svaaak økning, men ikke lett å si..

Vedlegg

• 1BE19C23-A0DA-4980-B2CB-6C1112E096AE.jpeg
    1BE19C23-A0DA-4980-B2CB-6C1112E096AE.jpeg
    29,2 KB · Visninger: 756
  • D3663646-261E-4ABF-B343-E32589716482.jpeg
    D3663646-261E-4ABF-B343-E32589716482.jpeg
    35,2 KB · Visninger: 781
jepp! Dette er dag 3 jeg tester da faktisk, derfor jeg kjøpte clearblue i dag for å se om det kom strek på den også. Legger ved bilde jeg, i forgårs, i går og i dag, fra øverst til nederst. Synes kanskje det er en svaaak økning, men ikke lett å si..
Syns også at jeg ser en liten økning :) Om jeg var deg ville jeg tatt en digital om noen dager, da er det liksom ikke noen tvil.

Syns også at jeg ser en liten økning :) Om jeg var deg ville jeg tatt en digital om noen dager, da er det liksom ikke noen tvil.

Helt enig med deg! Jeg er bare så utålmodig at et par dager føles som en hel evighet :laughing002 og spesielt nå når jeg ikke vet hvilken dpo jeg er, eller når jeg kan forvente tr :happy090

Helt enig med deg! Jeg er bare så utålmodig at et par dager føles som en hel evighet :laughing002 og spesielt nå når jeg ikke vet hvilken dpo jeg er, eller når jeg kan forvente tr :happy090
Kjenner meg igjen der :P Jeg mistrives veldig i dpo-land. Har ikke tålmodighet igjen! Er litt usikker jeg også siden vi heiv oss rundt med prøving rett etter ma, men tror jeg er dpo11.

Kjenner meg igjen der :p Jeg mistrives veldig i dpo-land. Har ikke tålmodighet igjen! Er litt usikker jeg også siden vi heiv oss rundt med prøving rett etter ma, men tror jeg er dpo11.

spennende! Har du testet? Eller klarer du å vente? ❤️❤️

spennende! Har du testet? Eller klarer du å vente? ❤️❤️
Jeg har testet siden 8dpo :P Negativt over hele linja. Men vet også at jeg aldri får positiv tidlig når jeg er gravid, så har ikke helt gitt opp håpet enda.

Back
Topp