Erfaringer med babynest?

Har ikke prøvd selv, men mange jeg kjenner som har brukt det er veldig fornøyd. Har en søster som lager, så vet jeg får av hun :)

Kjøpte det forholdsvis sent på første mann 3 mnd, men synes det var mye mer smidig enn å bare rulle tepper etc som vi gjorde i starten. Du kan bære babyen rundt i det og det er praktisk å ha med seg rundt i huset når de er små og sover over alt. Gutten vår sov dårlig uten noe rundt hodet så har kjøpt til ett i og med vi venter tvillinger denne gangen :-)

*sniker*
Jeg hadde det til andre frøkna vår,og syns det var fantastisk! Brukte det når hun lå i benken med oss,der hun sov på dagtid etc.Hun roet seg når hun kom i det,og hun brukte det til hun var 9 mnd:-) Anbefaler!

Jeg har aldri brukt det før. Viste ikke at det fantes før for noen mnd siden:-p men de jeg kjenner rundt meg sier det er ett must, så jeg har bestilt ett denne gangen :D

Er førstegangs så har ingen erfaring, men har hørt mye bra :)
Skal sy et selv ;)

Vurderer å prøve.. Ser at det er veldig mange som har gode erfaringer her! Vi kunne ihverfall bruke det når lillen skal ligge på sofaen sammen med oss o.l. Har hatt så mye dumme kjøp til våre 2 første, så er derfor noe skeptisk til 'nye' babyting :p

Har ingen erfaring med det selv, men har bare hørt masse positivt om det! :) og hvis man lager selv, så kostet det jo bare rundt 2-300kr, så man "taper" jo ikke så mye penger på det heller :D

Har en supersnill venninne som skulle prøve å lage til meg! Har flere venninner som sier at det er det beste de har investert i

Back
Topp