Her kommer en liten oppdatering ganske forsinket rett og slett fordi jeg ble innlagt i går med alvorlig svangerskapskvalme og dehydrering

Har vært noen grusomme uker, men føles som å være i himmelen nå som jeg har fått hjelp og føler meg utrolig mye bedre. har spist masse masse i løpet av det siste døgnet og ikke kastet opp noen ting. Så her var det intravenøst som var redningen. Vet ikke noe mer enn det akkurat nå, håper på å komme hjem i morgen

Tror legen min skal gjøre en ny vurdering av plan videre, eventuelt må jeg inn jevnlig å få intravenøs væske hvis det ikke gir seg. Men har jo et håp om at jeg skal gi seg nå som jeg nærmer meg 12 uker sakte men sikkert,
For å sjekke at jeg ikke var dårlig forgjeves og for å få en liten oppmuntring i det hele fikk jeg en ultralyd hvor lille målte 8+4 uker så er altså 9+0 på torsdag. To dager tilbake i forhold til privat ultralyd og en dager frem i forhold til offentlige ultralyd så sier meg fornøyd med det

Lille knotten beveger på seg og virket som den ikke hadde tatt skade av situasjonen. tenk om det endelig vår tur etter så mange aborter og MA’er

begynner å få et lite håp men prøver samtidig å holde litt igjen.