Erfaring med strimler fra e-bay?

Elledille

Ønsker nr. 3
Har noen av dere erfaring med at strimler fra e-bay viser mer feil enn andre tester? Tidligere har jeg kun brukt strimler fra billigtester, og de har alltid vist riktig. Jeg fikk svak strek på e-bay test i dag og vet ikke helt hva jeg skal tro.... Har noen erfaringer med både kjemisk graviditet og MA fra før, så jeg tror ingenting så tidlig uansett, men jeg lurer vel først og fremst på om testene er pålitelige...?
 
sniker fra mai,mine tester kjøpte jeg på ebay.viste alltid riktig for meg.
 
Ja, jeg tror vel egentlig at den stemmer, fikk litt bakoversveis bare... Det var ikke helt i planene våre. Får teste i vei i dagene fremover, kjøpte en haug med tester sist vi prøvde å bli gravide
 
I dag var streken nesten usynlig, så da var det nok kjemisk denne gangen også.
 
Uff, det var trist og lese :( Håper det går bedre neste gang da <3
 
Takk, men det går bra :) Det var et uhell, vi skal nok ikke ha flere. Men det er rart med det, hvor fort tankene begynner å snurre... Dere får ha masse lykke til dere som har positive tester! :)
 
Jeg blir kanskje her, en liten stund til i hvertfall. Disse testene bare tuller med meg, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. ImageUploadedByBV Forum1424816286.469773.jpg
De to øverste er fra i går ettermiddag, de mellomste fra i dag tidlig og de nederste fra i ettermiddag/kveld. Den ene fra i kveld er sterkere enn den beste fra i morges. Noen andre som har hatt tester som viser så forskjellige resultater??
 
Back
Topp