Erfaring med menskopp?

Det trenger ikke å være feil det, jeg kjenner flere som har født som derfor kjøpte stor størrelse, men som byttet til liten etterpå :) Du kjenner selvfølgelig deg selv best, men ville bare nevne det :)

Det visste jeg ikke! Forestilte meg at det var stor forskjell på størrelsen siden det sto slik det gjorde :hilarious:

Jeg har brukt menskopp i 7 år, og er kjempefornøyd!
Syntes det hørtes ekkelt ut første gangen jeg hørte om det, men det er mye mer delikat og behageligere enn bind og tampong :)

Jeg likte min godt, men sist jeg brukte den ble det skikkelig vakuum rundt livmortappen og den føltes hoven da jeg fikk ut menskoppen. Siden jeg har ikke brukt den.

h "]Jeg har brukt menskopp i 7 år, og er kjempefornøyd!
Syntes det hørtes ekkelt ut første gangen jeg hørte om det, men det er mye mer delikat og behageligere enn bind og tampong :)[/QUOTE]

Tenk det, jeg har nylig lagt merke til det og bestilt meg og du har 7 års erfaring!! Lover godt for mange av oss uerfarne på området! :smiley-angelic003

Jeg likte min godt, men sist jeg brukte den ble det skikkelig vakuum rundt livmortappen og den føltes hoven da jeg fikk ut menskoppen. Siden jeg har ikke brukt den.

Hm.. hørtes ubehagelig ut...:wideyed:

Vel, det skjedde faktisk etter flere måneders bruk, så det var ikke det at jeg ikke hadde trening i å bruke den.
Kan ha vært noe annet som gjorde det da.. Jeg har opplevd det er par ganger og da slipper jeg bare ut vakuumet litt..

Min kom i posten i dag, får krysse fingra for at j ikke får testa den på minst 9 mnd:wtf:

Er denne menskoppen "foolproof"? Jeg har ofte tenkt på menskopp, men jeg har A L D R I brukt tampong. Never ever. Jeg får dårlig til å stikke fingre inni meg selv (hei bloggen, i dag skrev jeg på internett om at jeg aldri fingrer meg selv :pompus:), synes det er ekkelt og gjør vondt. Derimot ikke når samboer gjør det, ha . ha . haaaa . ehm ja.

Men pga min manglende entusiasme, inkl. manglende erfaring med å "nevle" oppi skjeden - så har jeg bare fortsatt med mine trofaste bind. Elsker de: føler meg trygg og vel.

Er det håp? Går jeg glipp av noe? Andre ikke-nevlere som har blitt nevlere på sine voksne år? :)

Er denne menskoppen "foolproof"? Jeg har ofte tenkt på menskopp, men jeg har A L D R I brukt tampong. Never ever. Jeg får dårlig til å stikke fingre inni meg selv (hei bloggen, i dag skrev jeg på internett om at jeg aldri fingrer meg selv :pompus:), synes det er ekkelt og gjør vondt. Derimot ikke når samboer gjør det, ha . ha . haaaa . ehm ja.

Men pga min manglende entusiasme, inkl. manglende erfaring med å "nevle" oppi skjeden - så har jeg bare fortsatt med mine trofaste bind. Elsker de: føler meg trygg og vel.

Er det håp? Går jeg glipp av noe? Andre ikke-nevlere som har blitt nevlere på sine voksne år? :)

Om du elsker å bruke dine trofaste bind, og ikke klarer stikke fingrene i deg selv tror jeg du skal glemme tanken om menskopp.
Det er håp! Og du går neppe glipp av noe om du er tilfreds m bind!
Jeg for min del syns d er ekkelt med bind døgnet rundt i noen døgn, derfor ønsker jeg å sjekke ut det som kan være bedre alternativer.

Aldri vært fortrolig med å stikke fingra oppi der altså... :sour:

Superfornøyd med menskopp, brukt i noen år nå! Har lekket, men det er min egen feil fordi jeg glemte at jeg hadde mens+den :joyful: Anbefaler virkelig, føles mye tryggere enn noe jeg har brukt. Og så mye bedre å løpe/ trene med!

Back
Topp