Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Overraskende god erfaring
Var skeptisk selv i begynnelsen
Forstod ikke hvordan jeg skulle få den tingen der opp der og alt mulig
Mye bedre enn både tamponger og bind
Hender jeg smålekker innimellom, men nok å ha i et truseinnlegg i tilfelle.
Har ikke opplevd å plutselig blå utover alt en eneste gang (som er vanlig for meg med bind og tamponger) etter at jeg begynte med menskopp!
«gleder» meg til å prøve
Jeg har brukt det i flere år og er kjempefornøyd! Når du får den til å sitte riktig er det mer behagelig enn bind/tamponger. Veldig fornøyd med at den kan tømmes sjeldnere enn bytte av bind/tamponger. For ikke å snakke om at det er helt problemfritt å bade og svømme når man har mensen. Ingen stress med å finne en do og bytte tampong når man er på stranda f.eks. Lykke til!

Enig! Hadde glemt hvor dritt det er med bind.Sove naken
Elsker min, var skikkelig skuffa under aborten når jeg måtte tilbake til trusebind

Signerer dette, føles mye tryggereHar brukt kopp i flere år, og aldri sett meg tilbake! Jeg elsker koppen
Det blir aldri tørt og vondt, det er svært sjeldent søl, jeg kjenner ikke at den er der, jeg føler meg ren og tryggSvømming er ikke et problem, trening er ikke et problem, verden er vakker
Det hender at jeg søler, det har skjedd at jeg har glemt å tømme den siden jeg har glemt at den er der, og da kan det bli lekkasje. Det tok et par sykluser å bli helt fortrolig med den, men det gikk overraskende greit![]()

Kan ikke bruke tamponger lenger etter fødsel, så menskopp er blitt redningen. Elsker den!

Får lyst å prøve etter å ha lest deres erfaringer! Noen som har prøvd denne?Vis vedlegget 287865
Finnes i smal/medium og large. Finner lite info om hva slags størrelse man bør velge..
Det trenger ikke å være feil det, jeg kjenner flere som har født som derfor kjøpte stor størrelse, men som byttet til liten etterpåKjøpte en menskopp for ikke så lenge siden og der bommet jeg kraftig. Begynte å lese på bruksanvisningen og det sto at det var størrelser på disse koppene. Den jeg har er til jenter som ikke har født før og jeg har to barn
Så hvis noen vil ha en NY ubrukt kopp som ikke er åpnet eller sedd på engang, send pm så sender jeg den til deg
Kjøpte denne:
https://www.iglow.no/belladot_evalina_menstrual_cup_small_medium/
Ok, takk for svarDet står at den Minste er til de som blør lite/ikke har født! Størrelse 2 til de som har født/blør mye.