Erfaring med makesure strimler? Forvirret

Syntes det er merkelig at de mener falske positiver. Har hørt produsentene mener det ikke er noe som heter falsk positiv, og syntes de fleste strimmeltester både el og g er blitt sykt mye dårligere nå enn for 3-5 år siden. Kanskje overproduksjon av strimmeltester etter disse covid hjemmetestene har ført til mye slack (vet de ikke har samme reaksjonsstoff men komponentene ellers) Har aldri sett at folk får så mye blanda resultater, de skriver jo selv at falske positiver nærmest er umulig og at HCG kun utløses om man har det i kroppen så tenker dette noen batcher med lav kvalitet. Man får kanskje gjøre det på gamlemåten å vente til uteblitt mens :dontknow
Helt enig og har tenkt det samme!

Jeg mistenker at det generelt sett handler om økonomi. Sikkert endret leverandører og innholdsstoffer for å gjøre produksjonen enda rimeligere og tjene mer.

Jeg har aldri i mine prøve-år opplevd så dårlige tester, og heller ikke opplevd å finne/lese om lignende på forum når jeg har søkt etter f.eks andres erfaringer med stigning osv. Før kunne man jo faktisk bruke strimler til å måle stigning, selv om man egentlig ikke skal det. Nå begynner jeg å tenke at man virkelig ikke kan det mer..

Helt enig og har tenkt det samme!

Jeg mistenker at det generelt sett handler om økonomi. Sikkert endret leverandører og innholdsstoffer for å gjøre produksjonen enda rimeligere og tjene mer.

Jeg har aldri i mine prøve-år opplevd så dårlige tester, og heller ikke opplevd å finne/lese om lignende på forum når jeg har søkt etter f.eks andres erfaringer med stigning osv. Før kunne man jo faktisk bruke strimler til å måle stigning, selv om man egentlig ikke skal det. Nå begynner jeg å tenke at man virkelig ikke kan det mer..
Enig! Føler det er umulig å sjekke økning nå i forhold til bare noen mnd siden

Back
Topp