Det er jo ikke alle som gidder å klage, jeg er egentlig en av dem grunnen til jeg tok kontakt med dem var fordi jeg lurte på hvilken batch de sendte ut, nekter å bruke flere kroner på den driten! (Jeg kjøpte 3 pakker i 3 ulike butikker før jeg skjønte det fantes en batch )Her er det jeg fikk til svar på Mail da jeg mailet.
Vi har solgt over 200 000 av denne batchen og har fått tre henvendelser om feil, så det har ikke vært mange slike henvendelser. Vi tester også alle nye batcher i vårt eget laboratorium i Tønsberg, og har ikke funnet avvik på denne.
Hva er det som oppleves som feil resultat?
Det er viktig å vite at testen er ment å brukes den dagen man forventer menstruasjon. Tidligere enn dette er alle graviditetstester usikre. Til og med «tidligtester» er usikre tidlig. Det er fordi egget som løsner og befruktes kan bruke 6 dager på å feste seg, eller 12 dager. Det vet man aldri. Da kan man få et positivt svar tidlig, eller man kan få et negativt svar tidlig, alt etter når egget fester seg.
I tillegg er det alltid risiko for kjemiske graviditeter, eller så kan testene påvirkes av hva man har drukket/spist, tid på døgnet, mengde væske drukket og fuktighet i rommet testen utføres.
Vi får inn ny batch om ca to uker, ta gjerne kontakt igjen da, så kan jeg sende deg noen
Edit: oppfordrer alle til å klage da, dere som har brukt penger på den dårlige batchen