Erfaring med makesure strimler? Forvirret

Testetøs

Flørter med forumet
Har testet svaaaakt positivt, og negative omhverandre noen dager. Så i morges fikk jeg 2 ganske tydelige positive strimler fra makesure.

På ettermiddagen testet jeg dermed med en digital, som var negativ. Greit nok det, for mulig det er for tidlig. MEN, tok en til strimmel fra makesure, og den er negativ? Kan skimte en svaaaak strek, men må studere testen..

Litt forvirret nå egentlig, og kan en test gi en så sterk skyggestrek? (Legger ved bilde), første bildene er tatt like etterpå, og siste bilde er noen timer senere etter de har tørket.

Vedlegg

• IMG_2173.jpeg
    IMG_2173.jpeg
    198,3 KB · Visninger: 820
  • IMG_2174.jpeg
    IMG_2174.jpeg
    255,2 KB · Visninger: 764
  • IMG_2175.jpeg
    IMG_2175.jpeg
    488,8 KB · Visninger: 701
Det der er jo ikke bare skygge.. mener jeg da :wideyed: Så rart at en digital ikke slo ut. Ville kanskje prøvd igjen i morgen eller fredag
Nei, var det jeg tenkte jeg også, men etter den digitale, tok jeg en ny strimmel bare for å sjekke om jeg fikk like sterk strek, og da var den sykt svak, nesten ikke synlig på bilde..

Vedlegg

• IMG_2168.jpeg
    IMG_2168.jpeg
    981,9 KB · Visninger: 500
Kan umulig være skygge! Kanskje du holdt den digitale for lenge i tisset? Det kan visst virke mot sin hensikt :think005

Har opplevd Make Sure som ganske ustabile selv, fått mye skygge og ganske tydelige også. Så i en annen forumtråd at Make Sure selv skriver i pakningsvedlegget at dersom du ikke får 2 streker etter 1 min så kan du vente totalt 3 min så skal testen leses som negativ og kastes da streker kan komme frem over tid.

Har opplevd Make Sure som ganske ustabile selv, fått mye skygge og ganske tydelige også. Så i en annen forumtråd at Make Sure selv skriver i pakningsvedlegget at dersom du ikke får 2 streker etter 1 min så kan du vente totalt 3 min så skal testen leses som negativ og kastes da streker kan komme frem over tid.
De to første kom streken opp allerede mens urinen «passerte» vinduet. Så de dukket opp med engang. Og ble ganske sterke og tydelige. Etterlot seg svak rosa farge etter den hadde tørket.. som vist på bilde

Kan umulig være skygge! Kanskje du holdt den digitale for lenge i tisset? Det kan visst virke mot sin hensikt :think005
Egentlig ikke.. men det jeg stusser mer over er at så mye senere på dagen, så er strimmeltesten negativ igjen etter så sterke streker på morgenen. Er det mulig? Hadde ikke tisset på 5 timer, altså, siden morgenen.. Første bildet er tatt på morgenurin nr 1, og andre tatt en halvtime etter bare for å dobbeltsjekke at den slo ut..

De ser jo utvilsomt positive ut. Hvordan ser den siste ut nå? Jeg hadde litt opp og ned i styrke de første dagene.

Har du passert ikm? Hvor tidlig tester du? Ville ikke teste så sent på kvelden, så urinen blir mer konsentrer! Digital tar i min erfaring lengre tid på å slå ut enn makesure

Nå ligger det bilder av Bach testene fra ms i et annet innlegg her . Og vi er flere med samme som viser sånn . Maila de og de sier at de har fått inn fire klager på samme problem . Jeg fikk jo litt svakere strek enn seg , men stoler mer på digital , for den skal slå ut like greit med lite hcg .

Tok 2 nye tester i ettermiddag, men ingen strek her:depressed::depressed: Kan vel ikke forvente så mye på dag 9 så :wtf:

Vedlegg

• IMG_2604.png
    IMG_2604.png
    8,1 MB · Visninger: 440
Egentlig ikke.. men det jeg stusser mer over er at så mye senere på dagen, så er strimmeltesten negativ igjen etter så sterke streker på morgenen. Er det mulig? Hadde ikke tisset på 5 timer, altså, siden morgenen.. Første bildet er tatt på morgenurin nr 1, og andre tatt en halvtime etter bare for å dobbeltsjekke at den slo ut..
Men hadde du drukket litt da? :Heartred Det er jo egentlig det som påvirker konsentrasjonen mest, jeg tester kun på morgenen av den grunnen

Har du passert ikm? Hvor tidlig tester du? Ville ikke teste så sent på kvelden, så urinen blir mer konsentrer! Digital tar i min erfaring lengre tid på å slå ut enn makesure
Nei, IKM om 4 dager, men dpo 11 Den digitale jeg testet med tidligere, var på ettermiddagen(13-14 tiden), så hadde jo ikke tissa siden morgenen, og hadde ikke drukket noe spesielt imellom(var på en avtale i timene mellom).. men kan den «bli kjempesvak igjen» etter en så sterk strek?

Nå ligger det bilder av Bach testene fra ms i et annet innlegg her . Og vi er flere med samme som viser sånn . Maila de og de sier at de har fått inn fire klager på samme problem . Jeg fikk jo litt svakere strek enn seg , men stoler mer på digital , for den skal slå ut like greit med lite hcg .
Okei, så det kan komme så tydelige og rosa streker av feilproduksjon eller?

Men hadde du drukket litt da? :Heartred Det er jo egentlig det som påvirker konsentrasjonen mest, jeg tester kun på morgenen av den grunnen
Hadde ikke drukket noe imellom .. og gikk 4-5 timer uten å verken drikke eller tisse så var jo sikker på at digitale slo ut. Og hvertfall en my strimmel, om ikke digital.. frustrerende hehe:)

Hadde ikke drukket noe imellom .. og gikk 4-5 timer uten å verken drikke eller tisse så var jo sikker på at digitale slo ut. Og hvertfall en my strimmel, om ikke digital.. frustrerende hehe:)
Skjønner det er frustrerende! Hadde ikke skjønt noenting selv :sorry:

Okei, så det kan komme så tydelige og rosa streker av feilproduksjon eller?
De tre testene sammen slike fikk jeg på baby plan , så derfor bytta jeg til make sure forsinke var veldig bra . Så fikk mange brått slike streker inkludert meg . Men min var litt svakere enn dine . Har alltid en digital liggende på lur for jeg føler at de aldri svikter der eller gir en usikkerhet :)

Her er det jeg fikk til svar på Mail da jeg mailet. :) :Heartred

Vi har solgt over 200 000 av denne batchen og har fått tre henvendelser om feil, så det har ikke vært mange slike henvendelser. Vi tester også alle nye batcher i vårt eget laboratorium i Tønsberg, og har ikke funnet avvik på denne.

Hva er det som oppleves som feil resultat?

Det er viktig å vite at testen er ment å brukes den dagen man forventer menstruasjon. Tidligere enn dette er alle graviditetstester usikre. Til og med «tidligtester» er usikre tidlig. Det er fordi egget som løsner og befruktes kan bruke 6 dager på å feste seg, eller 12 dager. Det vet man aldri. Da kan man få et positivt svar tidlig, eller man kan få et negativt svar tidlig, alt etter når egget fester seg.

I tillegg er det alltid risiko for kjemiske graviditeter, eller så kan testene påvirkes av hva man har drukket/spist, tid på døgnet, mengde væske drukket og fuktighet i rommet testen utføres.

Vi får inn ny batch om ca to uker, ta gjerne kontakt igjen da, så kan jeg sende deg noen

Back
Topp