Erfaring med Lutinus?

Ja, har også ivf eller icsi denne gangen:) er gravid etter 4 forsøk:D har ikke helt godt opp for meg enda.. Ikke før tidlig ul tenker jeg.

Jeg har ikke hatt noe bivirkninger/smerter ved mine forsøk men kansje crinone er litt annerledes ?
Gratulerer, ja det er litt uvirkelig for meg også. Dette var mitt femte innsett har hatt to ferskforsøk tidligere og 2 frys. Blitt gravid to ganger tidligere men ikke kommet helt i mål, så krysser fingrene for at jeg kommer i mål denne gangen :)
Når har du termin Lena ch86? Jeg var på tidlig UL på mandag som var, det var deilig å kunne puste litt ut. Skal vel snart du også?

Termin 19.1 :) har ikke fått brev fra riksen enda så vet ikke når ul blir enda.er vel i uke7/8? Dette er første graviditeten med ivf/icsi på meg, så håper spiren sitter godt fast;) har heldigvis en sønn på snart 8år som jeg fikk tidlig, så håper kroppen husker jobben sin:) vist jeg kan spørre rosa når mistet du ? Var det før ul? Er så redd for å miste:(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så spennede, på klinikken jeg går er det rundt uke 7 :) Forstå at du er redd for å miste, det er vel en redsel for det i oss alle. Vi får bare prøve å ta en uke om gangen og tenke positivt. Er ikke så mye mer vi kan gjøre, desverre. Spiren din sitter nok godt fast vil jeg tro. Så hyggelig med storebror, du får bare prøve å finne på mye gøy med han om dagene så fyker nok tiden avgårde.

Første gang så mistet jeg ikke, men fikk en blodforgiftning hvor infeksjonen startet i livmoren i uke 15. De måtte da sette meg i gang, for den eneste måten å få meg frisk på var å føde :(

Andre gang mistet jeg tidlig, normal spontanabort mellom uke 5-6. Sjekket HCG nivået en dag og to etter en blødning og da var det nesten på null.

Men blødning trenger ikke bety SA - jeg har blødd i alle mine graviditeter inkludert denne, men så langt er i alle fall alt fint og legen sier at det ikke trenger å være farlig. Alt er fint hos meg med både livmorshalsen, morkaka og lille spiren. De vet rett og slett ike hvor blødningen kommer fra.

Takk for svar. Ja, får håpe spireke våres sitter godt denne gangen:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp