Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror absolutt du skal ha gode håp enda ja! Til syvende og sist er det doblingen som er viktig! Vet du noe om kvaliteten på egget som ble satt inn? IVF selv her, så synes slikt er litt interessant.Hadde egguttak 29.januar, akkurat 4 uker siden i dag, og innsett 3.februar. oioi! Er jeg innenfor mtp nivået så ser det jo litt lyst ut! Det har jo faktisk doblet seg siden mandag, så jeg er ganske HAPPY
Tror absolutt du skal ha gode håp enda ja! Til syvende og sist er det doblingen som er viktig! Vet du noe om kvaliteten på egget som ble satt inn? IVF selv her, så synes slikt er litt interessant.
Jeg har gjennomført IVF, og har blitt gravid nå Fikk 1 egg på frys her. Veldig spent på hvordan det går. Det er så mye mer «styr» med IVF enn når man bare kan «hoppe i høyet» så fallhøyden føles veldig storJeg føler for å feire ikveld hihi
Blastocystene var av toppkvalitet fikk jeg beskjed om, fikk til og med 4 på frys. Men håper å kunne vente med å benytte meg av eskimoene. Håper så inderlig sterkt på denne som klamrer seg fast
Nå mener jeg ikke å være surrete her, litt vanskelig å huske alle jeg har svart, hehe.. men har du fått gjennomført IVF? Eller skal du?
Gratulerer så mye med gode nyheter i dagTakk alle sammen! Vet ikke hvordan jeg svarer alle i ètt innlegg. Svarer dere i dette innlegget.
Så, blodprøven i dag viser stigning! Den er nå på 99
Haha.. den har altså doblet seg siden mandag, da den var på 49. Blir enda en blodprøve mandag til uken, og ultralyd tirsdagen, da legen/sykepleiern ikke helt vet hva som foregår Kan ikke være exu da jeg har vært gjennom IVF og blastocysten ble trygt plassert i livmor, i tillegg til at jeg har èn eggleder, og den er tett.
Klarer ikke slippe jubelen helt løs, selv om jeg teknisk sett er gravid
Jeg har gjennomført IVF, og har blitt gravid nå Fikk 1 egg på frys her. Veldig spent på hvordan det går. Det er så mye mer «styr» med IVF enn når man bare kan «hoppe i høyet» så fallhøyden føles veldig stor
Gratulerer så mye med gode nyheter i dag
Så bra! ❤Takk alle sammen! Vet ikke hvordan jeg svarer alle i ètt innlegg. Svarer dere i dette innlegget.
Så, blodprøven i dag viser stigning! Den er nå på 99
Haha.. den har altså doblet seg siden mandag, da den var på 49. Blir enda en blodprøve mandag til uken, og ultralyd tirsdagen, da legen/sykepleiern ikke helt vet hva som foregår Kan ikke være exu da jeg har vært gjennom IVF og blastocysten ble trygt plassert i livmor, i tillegg til at jeg har èn eggleder, og den er tett.
Klarer ikke slippe jubelen helt løs, selv om jeg teknisk sett er gravid
Så bra! ❤
Ville bare si at jeg også har vært igjennom IVF og de sa at egget kan gå fra livmoren og ut i eggstokken før det fester seg. Spurte om dette da det sto at det ved assistert befruktning kan forekomme exu.
Jeg krysser fingrene for videre fin stigning ❤❤
Ja det er sant Krysser fingrene for at det går bra for deg videreGratuuuuulerer!
Ja, du har jo de som blir gravide bare av å stirre på hverandre, haha