Løvepote
Flørter med forumet
Håper virkelig du får gode resultater i morgen Veit kor forferdelig det er å være bekymra, og vente. Masse lykke til
Tusen takk gode du Så godt det er å ha dette forumet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig du får gode resultater i morgen Veit kor forferdelig det er å være bekymra, og vente. Masse lykke til
Ja, det er stigningen man ser på det på Håper på positive nyheter og krysser fingrene for deg masse lykke til
Jeg tok blodprøver i går å fekk beskjed om at nivået var 152, jeg skal ned igjen i morgen for å ta nye prøver. Håper for gudskyld at det har steget noe slin at det ikke er en SA som holder på nå.
Jeg skal etter førstedag i siste mens være 5+2
Førstedag:13.01.2020
Så begregnet eggløsning var ca 27.01.
Jeg skjønner fint lite av de oversiktene jeg har funnet og alle står det jo forskjellig på
Blir ikke klok på dette her altså
Hei, jeg har desværre ikke noe god erfaring fra det med lite stigning. Men stigning er stigning og det er det som er skummelt. Kan være at det er normal stigning hos deg men at det går litt tregt i starten.
Men så kan det bety også at det er exu. Har opplevd denne formen 1 gang. Og får virkelig håpe at du ikke er gravid på denne måten.
Men jeg har hørt at det er mange som opplever sen stigning i starten. Så kommet inn i riktig stigning.
Isåfall ta en tidlig ultralyd. Legene kan se om den ligger i livmora i uke 5-6 (da er det en god lege) ville ikke ventet på å gjøre dette. Men det er pga hva jeg opplevde da. Bedre å være for tidlig enn for sent. Men regner med du får snart tilbud om ultralyd for å se for di kan ikke holde på i evigheter med å måle hcg i blodet. De gjorde det på meg i 2 uker. Men da var det for sent. Fikk indreblødninger.
Sier det ikke for å skremme deg, ❤❤ Håper virkelig at det er normal stigning hos deg om ikke lenge Lykke til ❤❤
Håper nivået ditt stiger til værs!
Jeg er ganske sikker på at det ikke er en exu, da jeg kun har èn eggleder og den andre er pottetett. Kan kun bli gravid via ivf, og blastoen ble trygt plassert i livmor
Men tusen takk for at du svarer! Håper også at jeg bare produserer sent/plutselig får et skikkelig hopp i stigningen Tredje blodprøve imorgen, på under en uke.. puh. Vil bare ha et (positivt) endelig svar..
Da får vi krysse fingrene på at dette går i box :-D
❤❤❤ da er det større sjans for at det bare er at hcg stigninga er litt treg i starten :-D ❤❤❤
Håper dette går bra ❤
Lykke til i dag!Jaaaa, satser på det! Oppdaterer her når jeg får svaret imorgen