Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres jo riktig ut? Det dobbelte av 15 er jo 30. Så da skal det jo i teorien være 60 i morgen
Hei,
15 dpo ble hcgnivået mitt målt til 14. I dag 19dpo er nivået kun på 49. Har noen erfaring med treg stigning i hcgnivå? Hvor det har gått BRA?
Vet at ting kan gå til helv...Men nå søker jeg solskinnshistorier.. takk
På norske sider finner jeg at hcg skal dobles hver andre dag, men på engelske sider står det somregel hver 2-3 dag.
Jeg vet ikke men ønsker deg alt godt og at det ender godt
Ved stigning hvert 3 døgn har du jo perfekt stigning. Og det engelske «miljøet» er jo større enn det norske. Men at stigningen er en smule lav er jo ikke å fornekte. Håper det ikke er noe galtJa står helt andre ting på engelske nettsider enn norske. Er ikke til å bli klok på!
Ved stigning hvert 3 døgn har du jo perfekt stigning. Og det engelske «miljøet» er jo større enn det norske. Men at stigningen er en smule lav er jo ikke å fornekte. Håper det ikke er noe galt
Krysse fingrene det går riktig vei selvom!
Det er veldig individuelt hva HCG' n ligger på, men skal være dobling hver andre til tredje dag. Håper det går riktig vei
Vis vedlegget 319257
Tusen takk for kartet! Skal jeg "stole" på den så ligger jeg vel ok an Ny blodprøve på onsdag - spennende og nervepirrende!
Bare hyggelig kjære du Krysser fingrene for at det går din vei Ventetiden er så fæl når man går å venter på svar Gjorde det selv sist også.
Helt klart... Enda en blodprøve imorgen vil kanskje gi mer svar. Ingen andre med erfaringen her så da får jeg bare leve i håpet og trua
Takk for svar, fine folk!