Erfaring med lav hcg-stigning?

Løvepote

Flørter med forumet
Hei,

15 dpo ble hcgnivået mitt målt til 14. I dag 19dpo er nivået kun på 49. Har noen erfaring med treg stigning i hcgnivå? Hvor det har gått BRA?:anyone
Vet at ting kan gå til helv...Men nå søker jeg solskinnshistorier.. takk:love7

Det høres jo riktig ut? Det dobbelte av 15 er jo 30. Så da skal det jo i teorien være 60 i morgen :joyful:

Hehe, det går fint..
Sykepleieren som ringte sa at nivået var for lavt, og at stigningen ikke er bra "nok". Derfor fisker jeg etter erfaringer og positive tanker om at det er en mulighet for at det skal gå bra :rolleyes::oops:

På norske sider finner jeg at hcg skal dobles hver andre dag, men på engelske sider står det somregel hver 2-3 dag.

Hei,

15 dpo ble hcgnivået mitt målt til 14. I dag 19dpo er nivået kun på 49. Har noen erfaring med treg stigning i hcgnivå? Hvor det har gått BRA?:anyone
Vet at ting kan gå til helv...Men nå søker jeg solskinnshistorier.. takk:love7

Jeg vet ikke men ønsker deg alt godt og at det ender godt ❤️❤️❤️

Ja står helt andre ting på engelske nettsider enn norske. Er ikke til å bli klok på! :hungover:
Ved stigning hvert 3 døgn har du jo perfekt stigning. Og det engelske «miljøet» er jo større enn det norske. Men at stigningen er en smule lav er jo ikke å fornekte. Håper det ikke er noe galt :-)

Krysse fingrene det går riktig vei selvom!

Ved stigning hvert 3 døgn har du jo perfekt stigning. Og det engelske «miljøet» er jo større enn det norske. Men at stigningen er en smule lav er jo ikke å fornekte. Håper det ikke er noe galt :)

Ikkesant. Håper jeg bare produserer sent og at det er som du sier. Alt fra 5-100ish er normalt hvis man ser på engelske sider. For å se det på en annen side..: hadde jeg ikke målt hcg men kun sett på testene så hadde jeg vært lykkelig uviten om at nivået er lavt, og bare vært glad for å være gravid. For testene er KNALLPOSITIVE :smiley-ashamed004

Det er veldig individuelt hva HCG' n ligger på, men skal være dobling hver andre til tredje dag. Håper det går riktig vei:Heartred
20200217_203847.jpg

Tusen takk for kartet! Skal jeg "stole" på den så ligger jeg vel ok an:) Ny blodprøve på onsdag - spennende og nervepirrende!

Bare hyggelig kjære du:smiley-angelic003 Krysser fingrene for at det går din vei:Heartred Ventetiden er så fæl når man går å venter på svar:sorry: Gjorde det selv sist også.

Håper virkelig du får gode resultater i morgen :Heartred Veit kor forferdelig det er å være bekymra, og vente. Masse lykke til :love022

Helt klart... Enda en blodprøve imorgen vil kanskje gi mer svar. Ingen andre med erfaringen her så da får jeg bare leve i håpet og trua:shy:

Takk for svar, fine folk!:smiley-angelic003

Ja, det er stigningen man ser på det på:happy119 Håper på positive nyheter og krysser fingrene for deg:Heartred masse lykke til:smiley-angelic003

Back
Topp