Erfaring med igangsettelse?

Nå datt ballongen min ut

Spennende!

Fikk rier rundt 3 og de gikk raskt fra menssmerter til skikkelig vondt som låste meg på rommet. Kvalm, kaldsvettet og full pakke om en annen. Tok ctg og det var rett og slett helt jævlig hver gang de tok på magen min. Sambo har vært med meg 17-20 og siste timen har det avtatt helt. Kjenner pittelitt murring, men ikke noe mer enn vanlig menssmerter. Utnytter det til å spise, sove og ta en dusj om det holder seg. Ballongen er fortsatt inne, men trøster meg med at den har vist at noe skjer der nede, så kanskje det begynner igjen?
 
Spennende!

Fikk rier rundt 3 og de gikk raskt fra menssmerter til skikkelig vondt som låste meg på rommet. Kvalm, kaldsvettet og full pakke om en annen. Tok ctg og det var rett og slett helt jævlig hver gang de tok på magen min. Sambo har vært med meg 17-20 og siste timen har det avtatt helt. Kjenner pittelitt murring, men ikke noe mer enn vanlig menssmerter. Utnytter det til å spise, sove og ta en dusj om det holder seg. Ballongen er fortsatt inne, men trøster meg med at den har vist at noe skjer der nede, så kanskje det begynner igjen?
Bra du får hvilt litt.
Jeg også fikk de riene, men de ga seg etterhvert og har ikke kjent noe mer siden. Nå er jeg spent på om det blir fødsel på noen av oss i dag, de skal vel begynne med tabletter på meg etterpå.
 
Bra du får hvilt litt.
Jeg også fikk de riene, men de ga seg etterhvert og har ikke kjent noe mer siden. Nå er jeg spent på om det blir fødsel på noen av oss i dag, de skal vel begynne med tabletter på meg etterpå.

Veldig spent!

Slimproppen kom i dag tidlig og nå blør jeg pittelitt. Skal spise frokost, ta ctg og så fjerner de ballongen ca 10 og vurderer modenhet på nytt. Hadde vært deilig om jeg er moden nok til å få litt fortgang i det :playful: Ikke noen murringer nå enn pittelitt menskramper, men de er svake, mer som en liten påminner om at noe skjer der nede.


Lykke til i dag! Krysser fingrene for at det går bra med deg og din lille i dag :Heartred
 
Ikke moden nok for å ta vannet, så ligger her med tabletten i nå. Fått en roommate, så nå er det ikke like mye frihet :playful:
 
Satser på at den hjelper på da!
Uff du er uheldig, jeg har heldigvis bare samboern min som roommate
Jeg har fått 2 tabletter til nå, (som jeg svelger)
Og har begynt å få litt rier. På sjekk i sta hadde jeg 3 cm åpning, som lett kunne tøyes til 4.
skal ta en ctg måling nå, også tar de en ny sjekk hvis de riene øker mer på. Er så spennende det her!!
 
Back
Topp