Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morgen er den store dagen her for min del. jeg kjenner at jeg er sååå innmari nervøs og spent. Har dere noen erfaringer med å bli satt i gang? Gjør det vondt med ballong og hvor lang tid tok det fra ballong til fødsel?
Da har jeg fått satt inn ballong, var langt ifra så ille som jeg trodde det skulle være. Så nå er det bare og vente! Jeg var ganske moden, og hadde 1 cm åpning.Hvordan går det/gikk det?
Min tur i morgen, forhåpentligvis, og gruer meg som bare fy!
Da har jeg fått satt inn ballong, var langt ifra så ille som jeg trodde det skulle være. Så nå er det bare og vente! Jeg var ganske moden, og hadde 1 cm åpning.
Jeg har noen tak i ryggen og ganske konstante menssmerter. Kjenner det blir litt vondere når jeg er oppe å går.
Gi meg oppdatering på hvordan det går med deg også da! Masse lykke til
Uff, da var nok jeg heldig med de som gjorde det på meg.Nettopp fått ballong sjøl. Vondt, men hun som satt var på opplæring på avdelingen og var sinnsykt hardhent. Bare å sjekke livmorhalsen gjorde vondt fordi hun bare kjørte på og spekelet var skikkelig vondt. Tok meg selv i å tenke at om dette er minste antydning til forsmak på hva som kommer blir der epidural Og så fylte hun ballongen før den var på plass noe som var grusomt. Heldigvis tok en annen over og da var det null stress Så nå sitter jeg her og venter. Litt menssmertefølelse, men jeg er dautrøtt, så får utnytte det og sove litt
Uff, da var nok jeg heldig med de som gjorde det på meg.
Sa de noe om hvor moden du var? På meg sa de jeg hadde 1 cm åpning og hun kunne kjenne hodet
Uff ja. Håper du er heldigere neste gang du skal sjekkesJeg var nok bare max uheldig Glad hun hadde med seg en som tok over for å si det slik!
Jeg fikk beskjed om at hodet ikke var festet, han lå fortsatt litt oppe i kanalen og at jeg var begynt å blir myk, men ikke åpen. Så tolker det dit henne at jeg ikke hadde gått i fødsel av selv med det første
Nå datt ballongen min utUff ja. Håper du er heldigere neste gang du skal sjekkes
hvordan går det med deg? jeg hadde skikkelig vonde modningrier i sta, som har roet seg ned.
så har vært ute å gått en tur i håp om at det skal hjelpe