Erfaring med Emmaljunga 2015 understell

MH82

Første møte med forumet
Hei

Sitter her og funderer veldig seriøst på å bytte barnevogn..Har en Edge med Duo S understell fra 2014 men føler at det er en veldig tung vogn samt at hjulene ikke er helt egnet på grusveier eller litt ujevnt underlag. Mulig at jeg har for store forventninger. City cross understellet ligger bedre på veien og rister ikke slik på grusvei og ujevnt underlag (2011-model)

Lurer på om noen med de nye hjulene og understellene fra 2015 kunne dele sine erfaringer.. City Cross og Super Nitro er de jeg vurderer..

På forhånd takk for svar .. forhåpentligvis blir jeg litt klokere i jungelen..
 
Jeg prøvde city crossover sitt understell. Det ble for lavt for oss. Hvis du ikke er kjempe høy er det jo greit :) ikke alle understell som virket tunge. Føler ikke vår er så ille. Classic cryptonite men var en modell ser helt make ut som veier 1kg mer..
 
Jeg har citycross og er storfornøyd! 4 faste punkteringsfrie hjul! Jeg har 2014 troooor jeg! Vet at man kan gå lufthjul til citycross understellet også nå i 2015 modell, det er kanskje det som er best på grus?
 
Den er forresten veldig lett å trille og manøvrere også:) Og tror ikke det er så mye forskjell på 14 og 15 modellene
 
Jeg har city cross 2015 modell :) er super fornøyd :) den er kjempe god på alt underlag så kan gå på tur både i skog, på grus og vei uten problemer, og den veier heller ikke mye :) anbefales på det sterkeste :)
 
Jeg har edge 15 modell med classic understell, og jeg syns ikke den er tung. Ser fint ut, lett å trille. (Syns den ser mer ren ut). Lufthjul er best å trille på grusvei.
 
Back
Topp