erfaring med disse brystpumpene?

Ikke helt det du spør om, men jeg fikk ikke noe utbytte av elektrisk pumpe. Dårlige pupper eller noe. Men naturebond fungerte helt ypperlig, sånn hvis det viser seg at du også har pupper som ikke lar seg pumpe :hilarious:

Jeg hadde den som for 9 år siden var best i test, og endte opp med å merke meg selv i en kopp, det gikk mye fortere :laughing002 så det gidder jeg ikke kjøpe denne gangen

Ikke helt det du spør om, men jeg fikk ikke noe utbytte av elektrisk pumpe. Dårlige pupper eller noe. Men naturebond fungerte helt ypperlig, sånn hvis det viser seg at du også har pupper som ikke lar seg pumpe :hilarious:
"Dårlige pupper" :hilarious::hilarious:

Ikke erfaring med den, men hadde dobbel pumpe fra medela. Var gull verdt når jeg startet i jobb igjen når mini var 6 mnd, pumpet på jobben og hadde med melk hjem til neste dags måltid.

Jeg hadde den som for 9 år siden var best i test, og endte opp med å merke meg selv i en kopp, det gikk mye fortere :laughing002 så det gidder jeg ikke kjøpe denne gangen
Min mor sier at hun også melket seg selv i en kopp, det funket bedre for henne laughing1 På verdensbasis gjør jo de fleste dette, selv om det kanskje er vanlig med pumpe i vesten. Er førstegangsgravid og vurderer å begynne med manuell pumpe i tilfelle jeg ikke får til, det er også rimeligere og bråker mindre :smile

Min mor sier at hun også melket seg selv i en kopp, det funket bedre for henne laughing1 På verdensbasis gjør jo de fleste dette, selv om det kanskje er vanlig med pumpe i vesten. Er førstegangsgravid og vurderer å begynne med manuell pumpe i tilfelle jeg ikke får til, det er også rimeligere og bråker mindre :smile

Du kan også bare vente til etter fødsel. De har pumpe på sykehsuet som du kan bruke ved behov :) også har de pumper på veldig mange apotek. Flere typer inne på apoteket som er på sykehuset her, og du kan leie med deg en brystpumpe fra sykehuset dersom du er usikker på hvor lenge det vil være behov. Mine pupper får bare ut noen dråper med håndmelking, kontra pumpe. Men må holde brystet som pumpes og gjøre melkekompresjoner i start og slutt av pumpeøkta. Jeg leide pumpe først også kjøpte jeg en elektrisk medela enkelpumpe.

Har ikke erfaring med denne , men brukte dobbel pumpe fra Medela sist, og den funket som bare det. Slet med veldig såre brystvorter, så pumping ble avgjørende for å få litt pause fra en sulten baby, og pappaen kunne mate henne i ny og ne med flaske. Når det er sagt arvet jeg den av min søster som ikke fikk den til å funke på sin pupper.

Kan si at jeg hadde medela enkel elektrisk pumpe og den funka til dels. For den funka ikke når puppene var sprengte..

Back
Topp