Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"Dårlige pupper"Ikke helt det du spør om, men jeg fikk ikke noe utbytte av elektrisk pumpe. Dårlige pupper eller noe. Men naturebond fungerte helt ypperlig, sånn hvis det viser seg at du også har pupper som ikke lar seg pumpe![]()

Min mor sier at hun også melket seg selv i en kopp, det funket bedre for henneJeg hadde den som for 9 år siden var best i test, og endte opp med å merke meg selv i en kopp, det gikk mye fortereså det gidder jeg ikke kjøpe denne gangen
På verdensbasis gjør jo de fleste dette, selv om det kanskje er vanlig med pumpe i vesten. Er førstegangsgravid og vurderer å begynne med manuell pumpe i tilfelle jeg ikke får til, det er også rimeligere og bråker mindre Min mor sier at hun også melket seg selv i en kopp, det funket bedre for hennePå verdensbasis gjør jo de fleste dette, selv om det kanskje er vanlig med pumpe i vesten. Er førstegangsgravid og vurderer å begynne med manuell pumpe i tilfelle jeg ikke får til, det er også rimeligere og bråker mindre
![]()