Erfaring med bekkenløsning

Det man absolutt ikke skal gjøre (hehe, til stor sorg for samboer![;)]) er å støvsuge!!

Ja soneterapi...hmm!

ja jeg får høre hva legen å evt fysio sier da etterhvert!

Takk igjen jenter [:D]

hehe....den likte jeg [8D]

Nei ikke sant, men lykke til igjen da, håper du får orden på det[:)]

Klem[:)]

Å gå tur me hunden tror jeg ikke er det smarteste, særlig hvis han nykker i deg hele tiden, da får du bråe bevegelser i bekkenet og det er ikke bra...

ORIGINAL: ~Kathrine~

Åååååååå...
ja alt som kan redde natta betaler jeg dyrt for,
det er bra sikkert!
For enda 6 mnd uten søvn går jo ikke [8D]

Et annet tips er å legge puter mellom bena dersom du ligger på siden. Da får du løftet bekkenet så det blir mer stabilt!

Ikke noen i nærheten som kunne tenke seg å være litt hundepasser for deg sånn atte du slapp å gå så mye selv?

Joda sønnen min er flink til å gå med han,
men han klarer ikke det alene!

Så har jeg min kjære da,
men han jobber jo stadig!

Jeg liker å gå med han, det er jo den eneste trimmen jeg får.
Men får virklig revurdere dette [8|]

Men det blir bedre når jeg kommer meg hjem igjen,
da er det fler som kan ta seg av den hunden [:D]

har også hørt folk sier at knipe kuler skal hjelpe til å styrke bekkenet... sliter veldig med det selv nå å det er ikke lett med et barn fra før så jeg tenkte å få kjøpt knipekuler for å forsterke bekken musklaturen min å se om det hjelper...
jeg synes ikke øvelsene fra fysioterapaut hjelper meg no særlig men vi er alle forskjellige...

jeg synes ikke øvelsene fra fysioterapaut hjelper meg no særlig men vi er alle forskjellige...

Hvilke øvelser fikk du? Jeg blir mer "massert" enn at jeg gjør øvelser der!

bl.a ligge på ryggen på gulvet å bevege beina ol... + forskjellig måter da som hvordan snu seg sitte ligge og ja... men jeg finner mine egne måter jeg for det å ligge flat på et hardt gulv å gjøre øvelser synes jeg ikke var no særlig...
kan være jeg har fått øvelser fordi jeg i tillegg har begynnende prolaps helt nederst i ryggen da... veit egentlig ikke jeg...

Nei det syns ikke jeg heller [&:]

nei det er ikke det men meninga er at man skulle ligge flatt på noe som var hardt hjalp ikke å ligge i senga f.eks...

Back
Topp