Erfaring med babyplan early testene?

Marihøne9

Glad i forumet
Blir helt gal, har nå fått streker på 9 av 10 tester! Testene er tatt morgen, midt på dagen og kveld i løpet av flere dager. Den ene er duppet i vann, den var blenda! De andre kommer de en svaaak rosa strek på. Men de øker ikke i styrke syns jeg. Har ikkje andre tester før et par dager..

Såå, noen så har erfaring med disse testene? Kan de gi såpass rosa skyggestrek?

Vedlegg

• 20230524_074914.jpg
    20230524_074914.jpg
    1,2 MB · Visninger: 513
  • 20230523_103654.jpg
    20230523_103654.jpg
    1,3 MB · Visninger: 430
  • 20230523_084607.jpg
    20230523_084607.jpg
    933,5 KB · Visninger: 444
Jeg har ikke opplevd skyggestreker på de, men har lest om andre som har det.
Hvor mange dpo er du?

Syns strekene ser rosa ut ja! :)

Jeg opplevde forresten at tidlig babyplan og vanlig begges slo ut positivt samtidig. Så har bare vanlig nå, er jo billigere. Etter så jeg har forstått er det flest som får skyggestreker på tidligtester.

Jeg har ikke opplevd skyggestreker på de, men har lest om andre som har det.
Hvor mange dpo er du?

Syns strekene ser rosa ut ja! :)
Ingen aning! Er ikke prøver og har spiral! Men fikk så mange symptomer jeg har hatt med de 4 andre barna, så måtte teste :facepalm: blir jo ikke klok på desse testene her:laughing002

Om dette bare er tull, så er jo testene helt ubrukelige!

Disse kan slå ut på ganske lav hCG, og du kan ha opp til 5 i hCG uten å være gravid. Så, om du har opp mot 5 i hCG, så vil det fort på tidligtester kunne bli en liten rosa skygge, selv om du ikke er gravid.

Forøvrig synes jeg make sure vanlig slår ut tidligst på reell graviditet, etter egen erfaring. :P Erfaringsbasert, så er det det færrest får skygger på; men slår ut tidlig..!

Det ser ut som den irriterende skyggen, ja. Jeg har fått uendelig mange av dem, trikset er å redigere bildet. Hadde det vært strek pga hcg, så hadde den vist her også.
Jeg skal bruke opp de siste jeg har, så skal jeg aldri kjøpe Babyplan tidligtester igjen! Ubrukelige tester. Holder meg til Make Sure vanlig.
Screenshot_20230524_094315_Negative Image.jpg

Det ser ut som den irriterende skyggen, ja. Jeg har fått uendelig mange av dem, trikset er å redigere bildet. Hadde det vært strek pga hcg, så hadde den vist her også.
Jeg skal bruke opp de siste jeg har, så skal jeg aldri kjøpe Babyplan tidligtester igjen! Ubrukelige tester. Holder meg til Make Sure vanlig.
Vis vedlegget 406102
Er jo mest sannsynlig skygge, men aldri fått skygge med farge før! Derfor jeg ble så usikker! Måtte prøve å redigere bilde, ser jo streken, men ikkje kjempe synlig. Får vell bare smøre meg med tålmodighet å vente på de nye testene i posten :facepalm:

Vedlegg

• Screenshot_20230524_095054_Negative Image.jpg
    Screenshot_20230524_095054_Negative Image.jpg
    233 KB · Visninger: 150
På et tidspunkt var BP vanlige strimler sterkere enn BP tidlige strimler selv om de var tatt samtidig av samme urin så ja, jeg har ikke tenkt å bruke tidlige mer når jeg blir kvitt de jeg har liggende :wacky:

Fikk tak i ny test! Kan skimte noe veeeldig svakt, men kan hende de bare er jeg som er vant med streker nå også :laughing002 tror jeg kan slå meg til ro med at jeg ikke er gravid!

Vedlegg

• 20230524_103349.jpg
    20230524_103349.jpg
    1,5 MB · Visninger: 382
Vis vedlegget 406102
Dette er ei babyverdenforum myte. Dette filteret endrer jo berre skyggene som er der. Ser streken på akkuratt samme måte :hilarious:

Fikk tak i ny test! Kan skimte noe veeeldig svakt, men kan hende de bare er jeg som er vant med streker nå også :laughing002 tror jeg kan slå meg til ro med at jeg ikke er gravid!
Kor mange dager mellomrom har du testa på? Vil nok sei at enten har du såpass høgt nivå av hCG i kroppen at det slår ut, ellers er det ein tidlig SA/kjemisk. Alt for sterk strek til å være skygge på alle liksom, kanskje ein og annan kunne vært slik, men ikkje 9 på rad.

jeg har opplevd skygge ved to anledninger og kommer ikke til å bruke babyplan el eller hcg om vi bestemmer oss for å bli prøvere igjen. :wacky:

Kor mange dager mellomrom har du testa på? Vil nok sei at enten har du såpass høgt nivå av hCG i kroppen at det slår ut, ellers er det ein tidlig SA/kjemisk. Alt for sterk strek til å være skygge på alle liksom, kanskje ein og annan kunne vært slik, men ikkje 9 på rad.
Har testet hver dag i 4 dager. Enig i at den er for sterk til skygge, burde ikke vært lov :facepalm: å såpass mange tester! Får nesten bare vente å se! Virker som alle har forskjellige erfaringer med desse testene.

Har testet hver dag i 4 dager. Enig i at den er for sterk til skygge, burde ikke vært lov :facepalm: å såpass mange tester! Får nesten bare vente å se! Virker som alle har forskjellige erfaringer med desse testene.
Eg trur at grunnen for det er fordi dei e blitt så enormt følsomme, og hCG varierer jo i kroppen også. Eg hadde super tydelig rosa strek på VANLIG makesure og babyplan tidlig med kun hCG på 6 u/l i blodet liksom. Så min teori er at disse som får så sterke "skygger" egentlig berre har litt høg hCG verdi i kroppen sånn naturlig❤

Dette er ei babyverdenforum myte. Dette filteret endrer jo berre skyggene som er der. Ser streken på akkuratt samme måte :hilarious:
Har aldri slått feil på de jeg har testet. Dette filteret gir farge på det som har farge. En skygge har ikke farge :)
Som sagt så har jeg fått utrolig mange skygger, de slår aldri ut på dette filteret. Men for andre som har fått svak strek og som faktisk har vist seg å være gravide, så har streken kommet frem i dette filteret. Jeg har testet ut dette nøye :hilarious:

Har aldri slått feil på de jeg har testet. Dette filteret gir farge på det som har farge. En skygge har ikke farge :)
Som sagt så har jeg fått utrolig mange skygger, de slår aldri ut på dette filteret. Men for andre som har fått svak strek og som faktisk har vist seg å være gravide, så har streken kommet frem i dette filteret. Jeg har testet ut dette nøye :hilarious:
Jeg sendte mail til billigtester angående disse testene, viste dem de samme bildene som jeg la ut her. De kunne ikke se noe skyggestrek eller rosa strek på noen av dem. De redigerte også bilde på samme måte som deg å kunne ikke se noe :facepalm:

Så er flere som bruker den metoden tydeligvis! Men at de mener at de ikke er noe streker på de testene er bare tull! De er jo tydlige!!!!

Vis vedlegget 406102
Meine du det ikkje e strek på detta bildet då?

Tok 2 forskjellige bare for å være HELT SIKKER.
Babyplan sin er vel hakket sterkere.

Vedlegg

• 326B539B-A192-4CB2-B05B-04D31ABB8640.jpeg
    326B539B-A192-4CB2-B05B-04D31ABB8640.jpeg
    343,3 KB · Visninger: 307
  • FCE87EBC-93E1-484D-9515-23D0C2306516.jpeg
    FCE87EBC-93E1-484D-9515-23D0C2306516.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 308
Eg trur at grunnen for det er fordi dei e blitt så enormt følsomme, og hCG varierer jo i kroppen også. Eg hadde super tydelig rosa strek på VANLIG makesure og babyplan tidlig med kun hCG på 6 u/l i blodet liksom. Så min teori er at disse som får så sterke "skygger" egentlig berre har litt høg hCG verdi i kroppen sånn naturlig❤
Enig med dette. Det er er jo som regel de samme personene her på forum som får svak strek på nesten hvilken som helst test uten å være gravid, hver mnd. Likevel tester de altfor tidlig hver periode og leser det som om det muligens er graviditet. Noen har bare hcg i seg fra før av, ja. Jeg har aldri fått en antydning til strek uten å ha vært gravid. Noe som logisk sett betyr at jeg ikke er en av de som har hcg fra før av. Hvertfall ikke så høyt at det slår ut på test.

Fikk nye tester i posten i dag, tatt på urin nr 2, kom opp strek men vanlig babyplan også! Fikk med en early test, så duppet begge to :facepalm: kan jo hende at jeg rett å slett har litt hcg i kroppen. Trur uansett ikke jeg er gravid, testene mine har alltid blitt sterkere veldig fort :)

Vedlegg

• 20230526_122103.jpg
    20230526_122103.jpg
    791,4 KB · Visninger: 315
Back
Topp