Erfaring med babyplan early testene?

Enig med dette. Det er er jo som regel de samme personene her på forum som får svak strek på nesten hvilken som helst test uten å være gravid, hver mnd. Likevel tester de altfor tidlig hver periode og leser det som om det muligens er graviditet. Noen har bare hcg i seg fra før av, ja. Jeg har aldri fått en antydning til strek uten å ha vært gravid. Noe som logisk sett betyr at jeg ikke er en av de som har hcg fra før av. Hvertfall ikke så høyt at det slår ut på test.
Samme erfaring som jeg har, folk sier mye forskjellig om babyplan og rfsu, men jeg har ikke hatt hint av skygge på babyplan uten å faktisk være gravid, og kun 1 defekt rfsu, ellers ingen skygger.
Og har man en tendens til å få "skygge" fort tror jeg man med fordel kan droppe tidligtester, da de alltid vil slå ut litt på disse folkene. Er man faktisk gravid finner man ut av det like greit med vanlig test.

Samme erfaring som jeg har, folk sier mye forskjellig om babyplan og rfsu, men jeg har ikke hatt hint av skygge på babyplan uten å faktisk være gravid, og kun 1 defekt rfsu, ellers ingen skygger.
Og har man en tendens til å få "skygge" fort tror jeg man med fordel kan droppe tidligtester, da de alltid vil slå ut litt på disse folkene. Er man faktisk gravid finner man ut av det like greit med vanlig test.
Enig i den! Hadde jeg vært prøver så hadde jeg ikke brukt disse mer! Men nå va de egentlig bare for å utelukke en graviditet.. brukte vanlig babyplan alle de andre gangene jeg var gravid, 4 barn og 3 sa. Fikk aldri skygge, svaaaake streker som ble sterkere for hver dag :)

Men syns disse strekene mine er litt for sterke til å kalles skygge :facepalm: så blir spennende å se om de blir noe sterkere. Skal til legen neste uke, så skal høre med ho da:) så får eg eg sikkert svar!

Vedlegg

• 20230526_144814.jpg
    20230526_144814.jpg
    1,3 MB · Visninger: 240
Har tatt babyplan tidlig test 10 dpo på kvelden.. Testen var negativ ved avlesningstiden, men etter 20-30 min så både jeg og mannen en strek! Kan dette bli noe…? aldri opplevd skyggestrek..

Vedlegg

• IMG_3869.jpeg
    IMG_3869.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 229
  • IMG_3873.jpeg
    IMG_3873.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 241
Har tatt babyplan tidlig test 10 dpo på kvelden.. Testen var negativ ved avlesningstiden, men etter 20-30 min så både jeg og mannen en strek! Kan dette bli noe…? aldri opplevd skyggestrek..
Ville ikke stolt på eller sett på en test etter fristen.. mine tester ble plutselig helt negative igjen, ingen mens heller :laughing002 så de testene er ikke noe for meg! Fikk jo svak rosa strek på sikkert 15 tester, men ble aldri sterkere!

Ville kastet testen å tatt en ny:)

Jeg ville heller ikke stolt på testen etter tiden. Test igjen i dag eller i morgen og se heller på den :Heartred

Back
Topp