Erfaring med babynest?

Hadde ikke til de to første. Da hadde jeg heller aldri hørt om det. De er født i 08 og 09, men skal ha denne gangen. Ser jo helt genialt ut! Vi hadde kjempe store problemer med å legge jentene i sengene sine om de sovnet i stuen for eksempel. Mamma syr et til babyen kommer, så det blir nok bra :D jeg kan ikke tre en symaskin en gang:oops:
Hva er en symaskin??? Tror jeg er like håpløs som deg ;) Men skulle ønsker at jeg både kunne sy, hekle og strikke. Kanskje en vakker dag når jeg får tid :)

Hva er en symaskin??? Tror jeg er like håpløs som deg ;) Men skulle ønsker at jeg både kunne sy, hekle og strikke. Kanskje en vakker dag når jeg får tid :)
Det er en sånn kasse som bråker en del når mamma bruker den ;) hehe. Jeg har ikke tålmodighet til hverken sy, strikke eller hekle, så har gitt opp det toget der :D

Jeg skal også ha det :) Men er så latterlig dårlig på håndarbeid, så blir nok å kjøpe ;)

Har en venninde som syr sånne ;) håper på en gave når småen kommer til verden :)

Jeg satt akkurat og tittet på babynest! Mange nusselige, men også så praktisk det må være! Her i huset blir det babynest til den lille - uten tvil!

Jeg har faktisk allerede bestilt sleepyhead babynestet allerede i hvitt :) Da kan det brukes til begge kjønn.

Var inne og titta på Neris babyreder - synes de helt klart er de peneste jeg har sett så langt <3

Sydde selv (ikke gjør som meg og sprett en dyne -dun over alt), brukte i seng (samsov) og i vogn de første mnd. Genialt. Skal sy ny nå, med fiberdyne sånn at hele kan vaskes...

Skal definitivt ha. Kan ikke huske at det var såå i vinden da lillegutt ble født i 2012, men jeg savnet det da. Vi samsov i flere mnd og jeg savnet å ha noe ordentlig å legge han i.
Ei jeg gikk i barselgruppe med er superflink syerske så skal høre om hun kan ta på seg et oppdrag mot betaling. Blir litt billigere og kanskje:)

Back
Topp