Erfaring med babynest?

Kjenner ingen som har brukt det jeg, men ser jo kjekt ut da. Blir vel i tilfelle å sy selv da :)

Jeg skal definitivt ha det denne gangen. Hadde ikke inntrykk av at det hadde blitt sååå vanlig i 2012 da gutten vår ble født. I alle fall gikk det meg hus forbi. Vi samsov i flere mnd, og savnet å ha noe å legge han i i senga vår slik at han lå litt for seg selv. Rullet helseteppe og la rundt han. Men babynest må være mye bedre:) Uansett kjekt å ha når de sover i seng, lekegrind etc for å gjøre det lunere og mindre åpent..:)

Gullskatt juli12:)

Har ei venninne med en liten gutt som har brukt sitt masse! Så jeg må nok få sydd et til den lille, er jo ganske enkelt og det finnes så mange fine stoffer!

Jeg brukte mitt mye til guttungen, brukte det frem til han var 5-6 mnd. Bestilte ett nøytralt ett så blir å bruke det til neste og.

Brukte det MASSE de 5 første mnd. Er helt genialt :)

Jeg vil ha:-) hvor skal dere (som ikke kam sy) bestille fra?

• Liker
Reactions: VeL
Får kjøpe venninna mi sitt. Skulle hatt dette da minsten var liten. Måtte sove i vognbagen oppi sprinkelsenga.

Har ikke helt skjønt det med babynest jeg? Hva er det for? Ser at det er greit om babyen skal ligge i dobbeltsenga, men ser at folk bruker det overalt. Hva er poenget med den?

Jeg brukte den også kjempemasse til min lillegutt! var genial til å frakte han i feks fra sofaen der han hadde sovnet til senga om kvelden! Og så lå han i den sammen med oss eller i sin egen seng:)

Har ikke helt skjønt det med babynest jeg? Hva er det for? Ser at det er greit om babyen skal ligge i dobbeltsenga, men ser at folk bruker det overalt. Hva er poenget med den?

Det er fordi babyen er vant med trangere omgivelser fra den sov i magen. Den føler seg tryggere! Også blir den vant med å ligge på samme sted alltid, som igjen skal gjøre det lettere å få den til å sove "hvor som helst" :)

Hadde ikke til de to første. Da hadde jeg heller aldri hørt om det. De er født i 08 og 09, men skal ha denne gangen. Ser jo helt genialt ut! Vi hadde kjempe store problemer med å legge jentene i sengene sine om de sovnet i stuen for eksempel. Mamma syr et til babyen kommer, så det blir nok bra :D jeg kan ikke tre en symaskin en gang:oops:

Back
Topp