Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: Datt du
Tenk om det fantes slik manneforum og gubben hadde lagt ut bilde av overkroppen min[;)]
[8D]
det gjør det.. men vi vet ikke om det. [:-]
ORIGINAL: frodigkvinne
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: Datt du
Tenk om det fantes slik manneforum og gubben hadde lagt ut bilde av overkroppen min[;)]
[8D]
det gjør det.. men vi vet ikke om det. [:-]
det gjør det nok , men tok bort bilde nå [:-] [:D]
ORIGINAL: smash
Og hvis du er så stolt av mannen din, hvor legger du bare ut bilde av kroppen "hans"?
Er et kun den du liksom er stolt av?
ORIGINAL: nurkis og Sander
ORIGINAL: smash
Og hvis du er så stolt av mannen din, hvor legger du bare ut bilde av kroppen "hans"?
Er et kun den du liksom er stolt av?
Tror ikke det, ifølge henne har de et beriket sexliv, han kan regnes nesten som en sexolog.........[:D]
ORIGINAL: Bouncing Buttplug
ORIGINAL: Rebecca85
Surt med en mann med ok kropp når han ikke vil ha deg[8D]
Buuuuurn![:D]
ORIGINAL: DramaQueen
ORIGINAL: Sjakkruta
Aner jeg fisk i mosen her eller? [8D]
Eller ugler i havet! [:D]
[8D]
er ikke bare kroppen som er bra [:)] , han som menneske er mye bedre enn kroppen hans....
og han vil ha meg... [:)] er bare å være snill i en uke det [:)]
er ikke bare kroppen som er bra [:)] , han som menneske er mye bedre enn kroppen hans....
for et års tid siden fortalte han meg at han ikke elsket meg lenger, men ville prøve å få det til å fungere for ungene sin del... men det var helt avhengig av hvordan jeg tok del i samlivet....
men nå sier han at han ikke vil prøve mer..., men han vil hjelpe meg i en overgangsperiode.... men jeg vil ikke det... jeg vil ha ham...
![]()
bør ikke han la meg ha sex med han dersom han mener at jeg skal få en sjanse til?
ORIGINAL: *yummymummy*
rart det der:
for et års tid siden fortalte han meg at han ikke elsket meg lenger, men ville prøve å få det til å fungere for ungene sin del... men det var helt avhengig av hvordan jeg tok del i samlivet....
men nå sier han at han ikke vil prøve mer..., men han vil hjelpe meg i en overgangsperiode.... men jeg vil ikke det... jeg vil ha ham...
![]()
bør ikke han la meg ha sex med han dersom han mener at jeg skal få en sjanse til?