er stolt av mannen min

ORIGINAL: frodigkvinne

ORIGINAL: Burger

Har han slanket seg fra i fjor da? Skjønte ikke helt innlegget.. Men bra om han har gjort det da[:D]

synst du han er feit ? [8D]

Nja..kanskje en smule...

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Datt du

Tenk om det fantes slik manneforum og gubben hadde lagt ut bilde av overkroppen min[;)]
[8D]

det gjør det.. men vi vet ikke om det. [:-]

det gjør det nok , men tok bort bilde nå [:-] [:D]

Bildet e nu enda her.....av en ukjent mann...

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Datt du

Tenk om det fantes slik manneforum og gubben hadde lagt ut bilde av overkroppen min[;)]
[8D]

det gjør det.. men vi vet ikke om det. [:-]

det gjør det nok , men tok bort bilde nå [:-] [:D]

Ser bildet fortsatt jeg :)

ORIGINAL: Veraa81

Hehe..tror ikke ho har planer om å ta det bort heller [8D]

ORIGINAL: Veraa81

Håper ho har fått tillatelse av den ukjente mannen til å legge ut kroppen hans...

Og hvis du er så stolt av mannen din, hvor legger du bare ut bilde av kroppen "hans"?
Er et kun den du liksom er stolt av?

ORIGINAL: smash

Og hvis du er så stolt av mannen din, hvor legger du bare ut bilde av kroppen "hans"?

Tror ikke det, ifølge henne har de et beriket sexliv, han kan regnes nesten som en sexolog.........[:D]

Når du først er i gang med å slenge ut bilder, så kan du vel slenge ut ett bilde av deg selv og da.

ORIGINAL: nurkis og Sander

ORIGINAL: smash

Tror ikke det, ifølge henne har de et beriket sexliv, han kan regnes nesten som en sexolog.........[:D]

hahhahaha!!!!!

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: Rebecca85

Surt med en mann med ok kropp når han ikke vil ha deg[8D]

Buuuuurn![:D]

er ikke bare kroppen som er bra [:)] , han som menneske er mye bedre enn kroppen hans....

og han vil ha meg... [:)] er bare å være snill i en uke det [:)]

ORIGINAL: Reduce

Når du først er i gang med å slenge ut bilder, så kan du vel slenge ut ett bilde av deg selv og da.

Her er ho:

søren.. nå gikk jeg glipp av noe-.. igjen!
jeg går ALLTID glipp av ting...[:-]

ORIGINAL: DramaQueen

ORIGINAL: Sjakkruta

Aner jeg fisk i mosen her eller? [8D]

Eller ugler i havet! [:D]
[8D]

Eller rompetroll i måsadåtten..

er ikke bare kroppen som er bra [:)] , han som menneske er mye bedre enn kroppen hans....

Snill i kun en uke?

Trodde han har prøvd å få det forholdet til å funke i et år jeg... mens du ikke har gjort en dritt for å få det til å funke.
Og nå redder du det ved å være snill ei uke? [:D][:D]

rart det der:

for et års tid siden fortalte han meg at han ikke elsket meg lenger, men ville prøve å få det til å fungere for ungene sin del... men det var helt avhengig av hvordan jeg tok del i samlivet....

men nå sier han at han ikke vil prøve mer... , men han vil hjelpe meg i en overgangsperiode.... men jeg vil ikke det... jeg vil ha ham...

bør ikke han la meg ha sex med han dersom han mener at jeg skal få en sjanse til?

ORIGINAL: *yummymummy*

rart det der:

for et års tid siden fortalte han meg at han ikke elsket meg lenger, men ville prøve å få det til å fungere for ungene sin del... men det var helt avhengig av hvordan jeg tok del i samlivet....

men nå sier han at han ikke vil prøve mer... , men han vil hjelpe meg i en overgangsperiode.... men jeg vil ikke det... jeg vil ha ham...

bør ikke han la meg ha sex med han dersom han mener at jeg skal få en sjanse til?

jeg har ikke kjeftet på ham på to dager, og han har nå gått med på en ukes pause hvor vi er venner, for å se om han skal satse videre [:)] så det så.

Back
Topp