Er spiren nøye planlagt?

Nei, ikke etter og ha prøvd i 3år uten hell.
Forrige svangerskap endte med utenfor livmoren og kun 50%sjanse for å bli gravid igjen så mistet alt av håp og positivitet dengang.

Men er virkelig glad for at ting gikk rette veien :Heartred og at vi idag venter ei jente ♥️♥️
 
Vi har prøvd i flere år tidligere, men har ikke blitt gravid. I fjord sommer så jeg at det var uaktuelt å prøve lengre. Så vi var innstilt på at vi ikke skulle få flere en den prinsessa vi har nå, men plutselig til vår store skrekk (i starten) var vi blitt gravide. Nå er skrekken over å vi bare gleder oss til sen lille kommer til sommeren
 
Vi hadde prøvd i 2,5år med 5 aborter før denne spiren - så veldig planlagt og etterlengtet [emoji173]
 
Vi har snakket litt flyktig om det lenge men fra vi bestemte at jeg skulle slutte med pillen (oktober 16), gikk det ikke mange dager før spiren satt[emoji1] fikk mensen rett etter pilleslutt, og etter den var ferdig begynte svangerskapet!
 
Absolutt planlagt og veldig etterlengtet :) det var ikke med vilje at det ble sånn aldersspenn mellom yngste nå og babyen i magen.
 
Var planlagt og ønsket! Spiren satt på første forsøk, så kan kanskje ikke si det var nøye planlagt :)
 
Slutta på p pillen etter sommeren, og ble gravid etter Pp3:)
 
Veldig planlagt, vi har flere ivf forsøk bak oss - mini i magen er fryseegg.
 
Ikke i det hele tatt :p
Vi hadde egentlig sagt oss fornøyd og ferdig med to barn, men begynte å kjenne litt på lysten til en ny liten en da minstejenta begynte å dra seg mot 5 år.
Vi prata om det og ble enige om at nei, vi har to friske, flotte jenter og sier oss fornøyd med det. Fortalte hverandre alle de positive sidene med å ha så store unger nå.
Fire dager senere var testen positiv [emoji23]
Lille gutten vår forsto nok hva vi trengte før vi gjorde der selv, for jammen elsker vi ham høyt allerede!
 
Godt planlagt her. Vi bestemte oss ganske brått for å bare kaste prevensjonen og la de stå til:D. Slutta på p-ring i starten på august og i pp2 satt hun.
 
Ikke planlagt her! Vi var det paret som ikke var helt sikre på om barn var noe for oss, samtidig som at vi er glad i barn og kunne se for oss at vi fikk det. Men det å ta steget og faktisk prøve var for skummelt. Da passet det veldig fint at vi var uforsiktige for engangsskyld[emoji14] Nå grugleder vi oss til hun kommer! Men hun er virkelig hjertelig velkommen[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Veldig planlagt! Spiren sat endelig etter fleire års prøving, ein tidlig abort (MA) og 5 ivf-forsøk. :)
 
Planlagt. Dette er vår første så vi var innstilt på at det kan ta litt tid å bli gravid. Man vet jo aldri. Jeg sluttet på p-piller i starten av august og vi tenkte at det ville være praktisk hvis jeg ble gravid etter jul en gang. Pga julebordsesongen og alt annet som skjer før jul. Men i 3. Periode uten piller ble jeg gravid. :)
 
Både ja og nei. Hadde vært prøvere i 1 1/2 år uten å bli gravid. Var satt opp for videre utredning og var forbredt på IVF etterhvert - men plutselig satt den gitt! Vi ble veldig overrasket - men gledelig overrasket da! :love7
 
Både ja og nei. Ble enig om at jeg skulle slutte på prevansjon i januar 2016, men tenkte det ville ta veldig lang tid før alt var ute av kroppen da jeg hadde gått på prevensjon siden jeg var 13/14år.
Vi visste jo at det kunne skje, MEN at vi skulle bli gravide så fort kom som et sjokk. Men veldig ønsket:love7 Nå venter vi bare i spenning på lillemor.
 
Back
Topp