Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Første var planlagt og prøvd på i 4 år før spiren ville bli værende <3 har nå ei sprudlende snuppe på 20 mnd, å er 4+5 uker på veg med nr 2 bestemte oss for å droppe prevansjon i november o fjor, så gikk ganske akkurat 10 mnd denne gangen å kjenner jeg ikke er like redd for å miste denne gangen <3 mest fordi jeg har MANGE og STERKE symptromer :-Å
Ja. Grunnet sykdom var det nødvendig. Vi var heldige da og spiren satt på første forsøk. Jo mer det går opp for oss jo mer gleder vi oss. Prøvde i nesten et år sist
Planlagt å planlagt. Nei men vi har ikke vært forsiktige heller. Vi har hatt 1 sa i mars 2015 å en ma i nov 2015. Så nå håper vi at lille spiren blir. Er 5+4 idag.
Veldig planlagt Prøvd siden i mars i fjord. Har lyktes 2 ganger,men mistet i uke 14 i juli i fjord å i uke 18 i juli i år ,så nåååå håper vi på å få en etterlengtet baby i juli til neste år
Veldig planlagt Litt "skummelt" og er litt spent med tanke på sykdom jeg har vært plaget med i lang tid. Skal utredes over nyttår men vi bestemte oss for å prøve nå likevel. Har vært langt nede pga sykdom den siste tiden, så det er utrolig godt å ENDELIG kjenne på en opptur med å bli gravide så fort. Tar en dag om gangen og håper at lillebror eller -søster ankommer til sommeren
Her planla vi å få 2017 baby, men med avstandsforhold prøvde vi og ikke stresse. Var sikker på at det ikke skulle klaffe på forrige syklus, men erfarte da at EL var senere en antatt 6+5 i dag
Ikke planlagt her, gummin sprakk/var hull i den ENE dagen i mnd var midt i prevensjonsskifte for meg (tåler jo ingenting jeg). Men vi gleder oss veldig og h*n er veldig velkommen til familien
Var ikke planlagt så fort. Hadde satset på at den satt i november eller desember. Men første gang uten å hoppe av i svingen satt den (mest sannsynlig). Skummelt