Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes de fleste spør om det, men skjønner ikke helt hvorfor.Jeg lurer alltid på hvorfor folk spør om det? Om det var planlagt eller ei?hvilken betydning får svaret for den som spør?![]()
Jeg er veldig overrasket over hvor raskt dette spørsmålet kommer!Jeg lurer alltid på hvorfor folk spør om det? Om det var planlagt eller ei?hvilken betydning får svaret for den som spør?![]()
Jeg syns det er veldig ufint.Synes de fleste spør om det, men skjønner ikke helt hvorfor.
Synes det er litt ufint da, spesielt når det er noen man ikke kjenner veldig godt..
Ja, jeg kan ikke skjønne hva annet det skal være. Må si jeg synes det er mye rart folk får seg til å spørre gravide om altsåJeg syns det er veldig ufint.
Snoke rundt i privatlivet å lage sine egne tanker om ting. For det er jo det de gjør?
De vil jo vite det for en grunn?
meg om også da sa jeg helt oppgitt" ja! Det er samme far" men om det ikke var d da? Hva vil de høre? En trist å dum skilsmisse/ brudd historie? Å saftige news om "han nye"Jeg har en venninne som ble gravid for 3 gang.. Hun ble spurt :" er det samme far??" Altså, hvem spør om sånt?? Nyskjerrigperer! !![]()

Jeeez, enkelte er bare så frekke! Noen tenker seg kanskje ikke om i det de spør, men mange spør fordi de vil ha den siste sladderen.. oh, the human raseDet har folk spurt
meg om også da sa jeg helt oppgitt" ja! Det er samme far" men om det ikke var d da? Hva vil de høre? En trist å dum skilsmisse/ brudd historie? Å saftige news om "han nye"
Skjønner meg ikke på det jeg.
Har også fått et "men gikk du på prevansjon?"![]()