Valkyrje
Blir kjent med forumet
Jeg pratet med min mor forleden dag, for hun hadde 2 spontanaborter før hun ble gravid med meg, som til gjengjeld er hennes eneste barn. Den første gangen var hun 11 uker, og den andre gangen 9 uker. Men hun hadde ingen følelse av at hun var gravid før hun ble gravid med meg. Først da fikk hun ømme bryst og kvalme.
Men det sies jo at ingen symptomer er like vanlig som masse symptomer?
Nå velger jeg å se veldig positivt på den uutholdelige kvalmen min, samt de ømme brystene, og satser på at det er et godt tegn. :)
Er det flere som har spontanabortert som har opplevd det svangerskapet som symptomfritt?
Personlig tror jeg dette er veldig individuelt, men om jeg slekter på min mor på dette punktet, så ser jo det lysende ut for meg!! :)
Men det sies jo at ingen symptomer er like vanlig som masse symptomer?
Nå velger jeg å se veldig positivt på den uutholdelige kvalmen min, samt de ømme brystene, og satser på at det er et godt tegn. :)
Er det flere som har spontanabortert som har opplevd det svangerskapet som symptomfritt?
Personlig tror jeg dette er veldig individuelt, men om jeg slekter på min mor på dette punktet, så ser jo det lysende ut for meg!! :)