Er SA genetisk

Valkyrje

Blir kjent med forumet
Jeg pratet med min mor forleden dag, for hun hadde 2 spontanaborter før hun ble gravid med meg, som til gjengjeld er hennes eneste barn. Den første gangen var hun 11 uker, og den andre gangen 9 uker. Men hun hadde ingen følelse av at hun var gravid før hun ble gravid med meg. Først da fikk hun ømme bryst og kvalme.
Men det sies jo at ingen symptomer er like vanlig som masse symptomer?
Nå velger jeg å se veldig positivt på den uutholdelige kvalmen min, samt de ømme brystene, og satser på at det er et godt tegn. :)

Er det flere som har spontanabortert som har opplevd det svangerskapet som symptomfritt?

Personlig tror jeg dette er veldig individuelt, men om jeg slekter på min mor på dette punktet, så ser jo det lysende ut for meg!! :)

De eneste symptomene jeg har på at jeg er gravid er murringene nederst i magen, og slik var det forrige svangerskap også.
eller forrige gang var vel brystene mer ømme også.

har vel ikke så mye annet enn murringer jeg heller.. begynner jo å bli bekymra! Men det er nok like vanlig med symptomer som ikke symptomer! Håper ihvertfall jeg! Hadde nok tatt kvalmen din som ett godt tegn! 

Vet ikke om sa er genetisk, men jeg hadde en sa i uke 8, og jeg hadde ingen anelse om at jeg var gravid, hadde ingen symptomer eller noe. Har vært gravid to ganger før, så jeg vet symptomene på graviditet. Jeg hadde klusset litt med p-pillen så jeg trodde mensen ble litt ustabil av den grunn. Helt til jeg fikk kraftige blødninger og rie smerter, da skjønte jeg hva som skjedde.

Har ikke noe svar på tråden din, men må bare kuppe litt her.

Hvordan i all verden lager man en egen tråd her inne!?? Når jeg trykker på nytt emne og skriver inn så er det jo ikke noe sted det står post, slik som det gjør her nederst i høyre hjørne når jeg svarer her!!  Skjønner ikke bæret jeg....

Har ei venninne som hadde en SA i uke 7, nåden graviditeten hadde hun ingen symptomer.
Så ble hun gravid igjen 1 år etter og fikk da masse symptomer.

Men som de andre sier her så er det jo like vanlig med mange symptomer som ingen. Vi er jo ikke langt på vei heller, så ikke rart at vi ikke merker så mye enda =)

|Lykke! skrev:
Har ikke noe svar på tråden din, men må bare kuppe litt her.

Hvordan i all verden lager man en egen tråd her inne!?? Når jeg trykker på nytt emne og skriver inn så er det jo ikke noe sted det står post, slik som det gjør her nederst i høyre hjørne når jeg svarer her!!  Skjønner ikke bæret jeg....

Hmm, får opp POST knappen jeg...

Back
Topp