er så utrolig lei meg...

Vil bare si at om denne prøven går i vår favør, ja da blir jeg så glad at jeg kommer til å gråte meg helt tom. Dette betyr ALT for oss. Blir helt rørt av all omtanken og varmen fra dere på forumet. Er så utrolig glad for at jeg har dere jenter. Dere er gull verdt  [;)]

ORIGINAL: odins mamma

huff a meg. vet ikke hva jeg skal si jeg. Det var utrolig trist å lese[:(]. Sender dere masse  og håper det går bra på mandag.

Hei mammzen.
Det var en søvnøs natt. Er så spent, gleder meg og er livredd. Ja, du vet jo hvordan det føles. Skal inn pga alder (38 år). Føler jo meg ung og sprek, men det er den kjipe fødselsdatoen som fører til at man får dette tilbudet. Vi har to friske barn fra før og det føles nestes som man "frister skjebnen" med å prøve en gang til.
Tallene er i vår favør - nå er det bare å krysse fingre og tær.
Jeg skal på Rikshositalet forresten - hvor var du? Blodprøvene tok jeg for ei ukes tid siden så jeg antar at jeg også får svar på de i dag.

Og hvis du holder meg i hånda i dag - så skal jeg holde deg i hånda i morgen ;)
(skal inn kl. 1100). 

ORIGINAL: *Stella*

94% sjangs for at alt er bra høres bedre ut ja.

Krysser fingrene. Denne mandagen er jo over om noen få timer, og så er det tirsdagen, og 14 timer av onsdagen, hvorav du naturlig nok helst sover de første... det er gjennomførbart... vi er her vi, til å hjelpe deg få timene til å gå. Og krysser så innmari fingrene for at dere treffer de 94%

*sign*

Krysser fingrer og tær å alt jeg har for at alt går bra for deg i dag. Skal tenke hardt på deg klokka 11 i dag og så klart skal jeg holde deg i hånda. Jeg var på St. Olav sykehus i Trondheim, på fostermedisin.
Er så utrolig spent på hvordan det går med deg i dag zippi. Må få høre når du kommer deg hjem og er tilbake til hektene igjen.
Stor trøsteklem til deg fra meg.

Hei igjen mammzen.
Det var en nervepirrende tid som heldigvis er over for oss. Tallene var i vår favør så vi slipper ytterligere prøver (fostervann, morkake). Fikk et tall for Downs (1:3300, og ett tall for de andre, enda mer alvorlige kromosomfeilene: 1:12800).
Nå krysser jeg tær og fingre og alt som er og holder deg i hånda kl. 1400 i morgen.

Åååååå så bra, nå ble jeg glad på dine vegne ja. Har ventet spent i dag.
Så utrolig deilig å komme ut av det med sånne tall. Skulle ønske det var meg....
Men du verden hvor glad jeg ble når du har sånt budskap å fortelle.
Har fått time til jordmor klokken 2 i morgen, så jeg er der når de ringer meg. Kan være kjekt å ha noen fagpersoner rundt seg i tilfelle negativt svar  [:(].
Den jordmora er helt fantastisk, hun fulgte oss tett etter hendelsen i mai-07 også, stilte til og med opp i bisettelsen til lille Adrian. Utrolig god støtte å ha.
Så nå krysser vi alt vi har for at vi får ett positivt svar i morgen.

Fint med en fantastsik jordmor, og time klokken to.

Nå krysser jeg fingrene for deg/dere, under et døgn igjen!

Uff ja, *Stella*, jeg gruer meg sånn til de ringer. Greier ikke å koble ut tankene i det heletatt i dag, jeg tenker: hvordan reagerer jeg om de har ett trist budskap, og hvordan vil jeg reagere om de har ett positivt budskap. Jeg er vel mest innstilt på at det blir ett negativt svar, for jeg er så livende redd for å ha noen forhåpninger på det positive. Det er i allefall en ting som er sikkert, det blir laaaaaaange timer og vente. Takk for omtanken snille dere.

Jeg sitter her å har tårer i øynene.. Jeg har såååå ufattelig vondt av dere. Dette fotjener dere ikke i det HØYESTE grad. Jeg kan ikke si at jeg vet hva du føler og går igjennom, men bare tanken på å ha mista det som betydde mest for dere i uke 38 og nå denne beskjeden i dette svangerskapet. Det må være helt grusomt. Jeg synes du er en utrolig sterk person, som jeg virkelig har respekt for!!! Det er dere som velger hva dere vil gjøre, ingen andre har rett til å bedømme dere!!!! Mine varmeste tanker og følelser går til dere!!!! Jeg skal tenke hardt på deg idag klokka 14.00.

Jeg krysser fingerer og tær, for at dere skal få en gledelig beskjed!!!!!

Gode og varmer tanker og klemmer i fra Anne

Lykke til mammzen! Nå sitter du sikkert på nåler å venter på telefonen... Håper så inderlig at du får en positiv beskjed. Sitter selv her med tårene i øyekroken å tenker på deg!
En stor klem til deg[:)]

ORIGINAL: annki53

Lykke til mammzen! Nå sitter du sikkert på nåler å venter på telefonen... Håper så inderlig at du får en positiv beskjed. Sitter selv her med tårene i øyekroken å tenker på deg!
En stor klem til deg[:)]

Signerer denne og sendre over en kjempe stor klem til deg! [:)]

Sender tankene mine til deg, og en stor klem.

ORIGINAL: Regan

Sender tankene mine til deg, og en stor klem.

Åhh... snart kommer vel oppdateringen...

Tenker på dere i dag!

Tenker masse på dere idag mammzen. Krysser alt som kan krysses - lykke til!!!!

ORIGINAL: LilleBuble79

Tenker masse på dere idag mammzen. Krysser alt som kan krysses - lykke til!!!!

Liker ikke at vi ikke hører fra deg.... 
Jeg håper på at du er lykkelig og at dere har helt andre ting å tenke på enn oss her på babyverden.

ORIGINAL: zippi

Liker ikke at vi ikke hører fra deg.... 
Jeg håper på at du er lykkelig og at dere har helt andre ting å tenke på enn oss her på babyverden.

signerer denne jeg...

Back
Topp