er så utrolig lei meg...

Nå er det bare  en og en halv time til jeg skal ta morkakeprøven, måtte alt bare gå bra. Gruer meg så fryktelig. Ikke for at det skal gjøre vondt, men for resultatet. Det får jeg enten onsdag eller torsdag denne uka. Smerten av prøven skal jeg alltids stå det over med, for meg kunne de ha skjært bort hele magen uten bedøvelse, bare babyen vår er frisk.
Takker for all god trøst og støtte her på forumet. Det hjelper og varmer.
Klem

Krysser det jeg har, og tenker på deg og din mann de neste dagene!

ORIGINAL: Hackmore

Forferdelig trist å høre. Forstår at du i din alder velger å ta abort om noe skulle være galt. Du har iallefall min støtte fullt ut i det valget.
Krysser fingrene for at det går bra, og at dere får en flott fremtid uansett[:)]

Så trist og vond lesing dette er. Helt forferdelig. Man kan ikke sette seg inn i det og det er vanskelig å finne ord. Jeg ønsker dere all verdens lykke til. Krysser ALT jeg har for at den lille spiren deres har det bra! Du må ikke beklage at du klager og syter. Dette er ikke klaging og syting. Det kalles å lette sitt hjerte for smerte. Og det er lov i din sotuasjon! Hold oss oppdatert!
Mange klemmer fra ho mor!

Lykke til i dag mammzen, jeg krysser fingrene for dere [:)]

Lykke til

*tenker på deg*

ORIGINAL: *skjønningen86*

Skal tenke på deg!! krysser alt jeg eier å har!!

LYKKE TIL[:)]

signerer denne[:)]

huff så leit...masse lykke til....

Masse lykke til!!!

Så var vi vel hjemme etter prøvetakingen i dag. Ligger rett ut på sofaen og har ri-lignende smerter som kommer og går. Men det er visst helt normalt. En meget dyktig eldre lege som tok prøven, og vi skulle få svaret på prøven førstkommende onsdag klokka 14.00
Blir lange dager å vente på det endelige svaret. Vi ba om å få vite kjønnet samtidig vi. Håper at alt er ok nå og krysser alt vi har for det.

skal krysse alt jeg har jeg også!! xxxxxxxx
bra å høre at du er med godt mot, så får du bare bruke bv til tidsfordriv i kjedelige dager[:)]

ORIGINAL: Sunroad Speach

skal krysse alt jeg har jeg også!! xxxxxxxx
bra å høre at du er med godt mot, så får du bare bruke bv til tidsfordriv i kjedelige dager[:)]

Klamrer meg fast til at det er 94% av 100% sjanse for at alt er ok med babyen, dvs. at det ikke er noen kromosomfeil. Syns det høres ut som et bedre tall enn at sjansen for at det er noe galt er 6% av 100%. Skjønner ikke hvordan jeg skal få dagene frem til onsdag til å gå fort. Håper så enormt på et positivt svar. Dette er vår siste sjanse til å få barn. Går det galt nå, så tør vi ikke prøve mere.Det har vi bestemt oss for.

Jeg vet at jeg ikke kan forstå dine følelser nå, for jeg har ikke opplevd det du har, men jeg kan tenke meg hvordan det er. Har en bekjent (Arbeidskollega av pappa) som fikk en med downs for 21 år siden. De ville prøve på en til, og tok de samme testene. Jeg husker godt hvordan de hadde det, når de ventet på svar!  Jeg respekterer dine valg fullt ut, og synes du er veldig tøff!!!!!!!!!! Ville egentlig bare sende deg en god klem, for det er faktisk det eneste jeg kan gjøre!!

KLEM

94% sjangs for at alt er bra høres bedre ut ja.

Krysser fingrene. Denne mandagen er jo over om noen få timer, og så er det tirsdagen, og 14 timer av onsdagen, hvorav du naturlig nok helst sover de første... det er gjennomførbart... vi er her vi, til å hjelpe deg få timene til å gå. Og krysser så innmari fingrene for at dere treffer de 94%

Kjære mammzen.
Vi skal inn til sjekk i morgen. Jeg gruer meg og gleder meg på en gang. Antar vi får resultatet på blodprøve og UL der og da. Vi får bare satse på at oddsene er på vår side! De MÅ være på vår side!!! 

Huff, sitter med tårer i øynene jeg, og vet ikke helt hva jeg skal si!!
Vil ihvertfall sende deg en stor klem, og si at jeg tenker på deg.

ORIGINAL: *Stella*

94% sjangs for at alt er bra høres bedre ut ja.

Krysser fingrene. Denne mandagen er jo over om noen få timer, og så er det tirsdagen, og 14 timer av onsdagen, hvorav du naturlig nok helst sover de første... det er gjennomførbart... vi er her vi, til å hjelpe deg få timene til å gå. Og krysser så innmari fingrene for at dere treffer de 94%

Åååå jeg skal tenke på dere i morgen. Vet hva du skal igjennom... Tøffe saker. Får du svar på blodprøven samme dag? Jeg måtte vente ett laaaaaangt døgn jeg. De timene ble lange.
Tør jeg spørre hvorfor du skal inn og ta de prøvene? Krysser fingrer og tær for at alt går bra med deg i morgen.
Må få høre hvordan det går da. Stor klem til deg fra meg.

Håper alt står bra til, 94% høres ut som ganske gode odds [:)] Krysser alt jeg har for dere. Kan ikke engang forestille meg hvordan dette må føles. Unner dere virkelig et frisk barn etter hva dere har gått igjennom. [:(] 

Back
Topp