Er så sliiten !

Zazigai

Forelsket i forumet
Gruer meg hardt til å begynne på jobb igjen på mandag, etter 2 uker ferie.. Skjønner det ikke helt, men er helt utslitt, har masse hodeverk og hele kroppen skriker etter søvn, selv om jeg nå har hatt fri og har siste uka kun slappa av hjemme! Hvordan skal det da bli når jeg skal jobbe fulle dager ? Huff.. Skal til jordmor på onsdag, er dette noe jeg kan ta opp med henne? Jeg var veldig sliten fram til uke 12, også kom energien tilbake, og nå som jeg er 15 uker så er jeg heelt på bunnen igjen ..

❤️25.1.15❤️

Viktig at du lytter til kroppen din, prat med jordmor om dette! Ikke kjør deg for hardt, spesielt når du føler deg så utmattet før du begynner på jobb igjen. Baby er det viktigste <3

<3 VinterPrinsesse <3

Da var mandagen her, og etter rundt en time på jobb er kroppen ekstremt sliten! Vil bare sette med ned og lukke øynene... Kaldsvetter, blir svimmel og har vansker for og stå lenger en 5 min i strekk.. Redd eg må hive inn handkledet om det er slik det skal være :/ .. Har hatt ei god natt søvn, så er ikke det heller..

Er det noen som spiser ekstrs vitaminer og slikt, og hva spiser dere? Kan jo hende det er det kroppwn min trenger, litt ekstra påfyll ...

❤️25.1.15❤️

Back
Topp