Er så matlei... men...

Samme her!!!! Er så frustrerende :-(

Nettopp kjøpt meg vannmelon, men så var det ikke så godt det heller :p

Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15
Nedtur :( fikk lyst på vannmelon nå. Tror jeg må kjøpe det i morgen. Men det er ikke lett å finne god vannmelon på denne tiden av året :/

Her går det mye i frokostblanding. Spesielt All Bran smaker bra! Får ikke så ille halsbrann av det heller :)

Nå fikk jeg lyst på vafler. Og is. Mens jeg ser på slankekrigen. Jaja, jeg får spise det de ikke får lov til :P

Den jeg spiste nå var utrolig god!! Ikke tørr eller noe. Det hvite rundt var ganske tykt, kanskje det hjelper!?
Jeg ser gal ut i butikken når jeg skal plukke ut vannmelon, for jeg lukter på alle de oppskjærte. Kjøper aldri de som er så godt pakket inn at du ikke kan lukte kjøttet haha. Og så dunker jeg på de hvis de er hele. Pleier å være flink å finne god melon :D aner ikke om det hvite har noe å si, men føler kanskje det holder mer på saften?
Blir vannmelon i morgen. Du har overbevist meg :)

Fikk så lyst på friskis nå! Og siden gubben "glemte" å kjøpe is til meg (men huska illeluktende ost til seg selv!:yuck:) dukka jeg ned i fryseren å stjal en lollipop av lillegutt. Godt han ikke vet at jeg har kjøpt dem til han :p

Jeg ser gal ut i butikken når jeg skal plukke ut vannmelon, for jeg lukter på alle de oppskjærte. Kjøper aldri de som er så godt pakket inn at du ikke kan lukte kjøttet haha. Og så dunker jeg på de hvis de er hele. Pleier å være flink å finne god melon :D aner ikke om det hvite har noe å si, men føler kanskje det holder mer på saften?
Blir vannmelon i morgen. Du har overbevist meg :)
Min var i alle fall saftig. Flaks puppa tar imot mye søl slik at sofaen fikk slippe. :-P Jeg må på jakt etter mer!! :-D

Nå fikk jeg lyst på vafler. Og is. Mens jeg ser på slankekrigen. Jaja, jeg får spise det de ikke får lov til :p
Jeg tror jeg må ha en skrue løs. Har lagt merke til at jeg relativt ofte går og finner meg noe usunt i pausen når jeg ser på slankerigen eller andre lignende programmer.. Burde man ikke få lyst ut og trene eller noe i stedet? :p

Jeg tror jeg må ha en skrue løs. Har lagt merke til at jeg relativt ofte går og finner meg noe usunt i pausen når jeg ser på slankerigen eller andre lignende programmer.. Burde man ikke få lyst ut og trene eller noe i stedet? :p
Haha en skulle tro det, men sjeldent jeg får lyst til å trene selv når jeg ser sånne programmer. Graver meg gjerne litt mer ned i sofaen da :P

Jeg har så lyst til å komme i form igjen nå at jeg blir sprø snart!! Men det er en nokså vanlig vår for meg da..

Jeg har så lyst til å komme i form igjen nå at jeg blir sprø snart!! Men det er en nokså vanlig vår for meg da..
Jeg begynner nesten å grine hver gang sambo drar på trening eller fjelltur nå. Har såååå lyst å bli med, men kroppen har dessverre sagt stop :( Som jeg gleder meg til å begynne å trene igjen!!

Mmm..vert på butikken og snopt meg vannmelon:p

Back
Topp