Sikkert derfor.. har bare andre butikker i nærheten.;-)What!?! Er hennig Olsen og man blir hekta!! Finner den på joker, spar, Kiwi og meny ;-) sikkert Coop også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert derfor.. har bare andre butikker i nærheten.;-)What!?! Er hennig Olsen og man blir hekta!! Finner den på joker, spar, Kiwi og meny ;-) sikkert Coop også
Åh! Sjokolademelk!!! *lager et glass nuh*I samme situasjon! For meg hsr friskis og o'boy vært redningen ^^ hehe
Faen! Spørs om jeg også må ha det! og ei brødskive med ost og paprika. Hehehe.. kanskje ikke så matlei likevel!? Fremstår kanskje ikke slik nå i alle fall! XDÅh! Sjokolademelk!!! *lager et glass nuh*
Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15
Oooooh, det vil jeg ha!!Mer variert enn det jeg spiser xD
Men gulrøtter med holiday dipp er blitt en veldig populær snacks for meg!!
Nedtur fikk lyst på vannmelon nå. Tror jeg må kjøpe det i morgen. Men det er ikke lett å finne god vannmelon på denne tiden av året :/Samme her!!!! Er så frustrerende :-(
Nettopp kjøpt meg vannmelon, men så var det ikke så godt det heller
Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15
Den jeg spiste nå var utrolig god!! Ikke tørr eller noe. Det hvite rundt var ganske tykt, kanskje det hjelper!?Nedtur fikk lyst på vannmelon nå. Tror jeg må kjøpe det i morgen. Men det er ikke lett å finne god vannmelon på denne tiden av året :/
Jeg ser gal ut i butikken når jeg skal plukke ut vannmelon, for jeg lukter på alle de oppskjærte. Kjøper aldri de som er så godt pakket inn at du ikke kan lukte kjøttet haha. Og så dunker jeg på de hvis de er hele. Pleier å være flink å finne god melon aner ikke om det hvite har noe å si, men føler kanskje det holder mer på saften?Den jeg spiste nå var utrolig god!! Ikke tørr eller noe. Det hvite rundt var ganske tykt, kanskje det hjelper!?
Min var i alle fall saftig. Flaks puppa tar imot mye søl slik at sofaen fikk slippe. Jeg må på jakt etter mer!! :-DJeg ser gal ut i butikken når jeg skal plukke ut vannmelon, for jeg lukter på alle de oppskjærte. Kjøper aldri de som er så godt pakket inn at du ikke kan lukte kjøttet haha. Og så dunker jeg på de hvis de er hele. Pleier å være flink å finne god melon aner ikke om det hvite har noe å si, men føler kanskje det holder mer på saften?
Blir vannmelon i morgen. Du har overbevist meg
HeheheMin var i alle fall saftig. Flaks puppa tar imot mye søl slik at sofaen fikk slippe. Jeg må på jakt etter mer!! :-D
Jeg tror jeg må ha en skrue løs. Har lagt merke til at jeg relativt ofte går og finner meg noe usunt i pausen når jeg ser på slankerigen eller andre lignende programmer.. Burde man ikke få lyst ut og trene eller noe i stedet?Nå fikk jeg lyst på vafler. Og is. Mens jeg ser på slankekrigen. Jaja, jeg får spise det de ikke får lov til
Haha en skulle tro det, men sjeldent jeg får lyst til å trene selv når jeg ser sånne programmer. Graver meg gjerne litt mer ned i sofaen daJeg tror jeg må ha en skrue løs. Har lagt merke til at jeg relativt ofte går og finner meg noe usunt i pausen når jeg ser på slankerigen eller andre lignende programmer.. Burde man ikke få lyst ut og trene eller noe i stedet?
Jeg har så lyst til å komme i form igjen nå at jeg blir sprø snart!! Men det er en nokså vanlig vår for meg da..Jeg tror jeg må ha en skrue løs. Har lagt merke til at jeg relativt ofte går og finner meg noe usunt i pausen når jeg ser på slankerigen eller andre lignende programmer.. Burde man ikke få lyst ut og trene eller noe i stedet?
Jeg begynner nesten å grine hver gang sambo drar på trening eller fjelltur nå. Har såååå lyst å bli med, men kroppen har dessverre sagt stop Som jeg gleder meg til å begynne å trene igjen!!Jeg har så lyst til å komme i form igjen nå at jeg blir sprø snart!! Men det er en nokså vanlig vår for meg da..
Kjenner meg igjen!!Jeg begynner nesten å grine hver gang sambo drar på trening eller fjelltur nå. Har såååå lyst å bli med, men kroppen har dessverre sagt stop Som jeg gleder meg til å begynne å trene igjen!!
Jeg skal fråtse i vannmelon etter en "liten" chicken BLT sandwich hahaMmm..vert på butikken og snopt meg vannmelon