Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå!! Jeg har vannmelon i kjøleskapet!! Kanskje det er det jeg har lyst på!? *prøver*Samme her!!!! Er så frustrerende :-(
Nettopp kjøpt meg vannmelon, men så var det ikke så godt det heller
Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15
Krysser fingrene for det er jo kjempegodt da, sånn egentlig!Åå!! Jeg har vannmelon i kjøleskapet!! Kanskje det er det jeg har lyst på!? *prøver*
Ja, det er jo detKrysser fingrene for det er jo kjempegodt da, sånn egentlig!
Friskis? Som i saftisen eller?I samme situasjon! For meg hsr friskis og o'boy vært redningen ^^ hehe
Det var kjempegodt også!! Spesielt siden den har vært i kjøleskapet. Iiiiskald! :-DKrysser fingrene for det er jo kjempegodt da, sånn egentlig!
Ja den ja! Kjempe god!Friskis? Som i saftisen eller?
Vet ikke om jeg har smakt den faktisk.Ja den ja! Kjempe god!
I samme situasjon! For meg hsr friskis og o'boy vært redningen ^^ hehe
Huff.. den halsbrannen!!Is og sjokolademelk er det det går i her også. De middagene jeg har klart å spise OK posjoner av siste tiden har bestått av saftig kylling og salat eller ovnsbakte grønnsaker. Ikke lett å spise med konstant halsbrann og følelsen av at noen prøver å presse maten opp igjen
Mer variert enn det jeg spiser xDLurer ofte på om jeg bare er tørst når jeg er sånn Jeg kan spise og likevel føle jeg trenger noe mer. Likevel går sulten liksom ikke over! Og jeg ender bare opp med vondt i magen av for mye mat på for lite plass Bruker å lage meg sukkerfri kakao eller melk med litt honning i. Det hjelper litt på. Veldig lite jeg har lyst på for tiden. Spiser nesten bare havregryn med blåbærbiola, havregrøt, rundstykke med brelett og banan, grønne epler, gresk yoghurt med bær og rugsprø med jarlsberg.
Nå har jeg trykt i meg masse vannmelon. Var umåtelig godt, men nå er det tomt. :-( Jeg tar meg selv i å tenke på mat. Innbiller meg selv at jeg fortsatt er sulten, men har ikke lyst på noe! Haha! :-DLurer ofte på om jeg bare er tørst når jeg er sånn Jeg kan spise og likevel føle jeg trenger noe mer. Likevel går sulten liksom ikke over! Og jeg ender bare opp med vondt i magen av for mye mat på for lite plass Bruker å lage meg sukkerfri kakao eller melk med litt honning i. Det hjelper litt på. Veldig lite jeg har lyst på for tiden. Spiser nesten bare havregryn med blåbærbiola, havregrøt, rundstykke med brelett og banan, grønne epler, gresk yoghurt med bær og rugsprø med jarlsberg.
What!?! Er hennig Olsen og man blir hekta!! Finner den på joker, spar, Kiwi og meny ;-) sikkert Coop ogsåVet ikke om jeg har smakt den faktisk.
DET er godt det!!! :-DMer variert enn det jeg spiser xD
Men gulrøtter med holiday dipp er blitt en veldig populær snacks for meg!!
Og ikke glem blomkål også! Eller sjokolade! HahaDET er godt det!!! :-D
Rå blomkål får jeg ikke til altså! Og sjokolade har jeg fått min dose av i påska. Haha!Og ikke glem blomkål også! Eller sjokolade! Haha