Er så matlei... men...

Mmmills

Betatt av forumet
Jeg føler meg skikkelig matlei! Har ikke lyst på noe. Men samtidig føler jeg meg umettelig! Sulten, men vet ikke hva jeg har lyst på!? Eller er jeg virkelig sulten..? Er jeg alene om det? Noen som har tips om hva som øker metthetsfølelsen? (Uke 36+6)

Samme her!!!! Er så frustrerende :-(

Nettopp kjøpt meg vannmelon, men så var det ikke så godt det heller :p

Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15

I samme situasjon! For meg hsr friskis og o'boy vært redningen ^^ hehe

Is og sjokolademelk er det det går i her også. De middagene jeg har klart å spise OK posjoner av siste tiden har bestått av saftig kylling og salat eller ovnsbakte grønnsaker. Ikke lett å spise med konstant halsbrann og følelsen av at noen prøver å presse maten opp igjen :confused::eek:

Lurer ofte på om jeg bare er tørst når jeg er sånn :p Jeg kan spise og likevel føle jeg trenger noe mer. Likevel går sulten liksom ikke over! Og jeg ender bare opp med vondt i magen av for mye mat på for lite plass :p Bruker å lage meg sukkerfri kakao eller melk med litt honning i. Det hjelper litt på. Veldig lite jeg har lyst på for tiden. Spiser nesten bare havregryn med blåbærbiola, havregrøt, rundstykke med brelett og banan, grønne epler, gresk yoghurt med bær og rugsprø med jarlsberg.

Is og sjokolademelk er det det går i her også. De middagene jeg har klart å spise OK posjoner av siste tiden har bestått av saftig kylling og salat eller ovnsbakte grønnsaker. Ikke lett å spise med konstant halsbrann og følelsen av at noen prøver å presse maten opp igjen :confused::eek:
Huff.. den halsbrannen!!

Lurer ofte på om jeg bare er tørst når jeg er sånn :p Jeg kan spise og likevel føle jeg trenger noe mer. Likevel går sulten liksom ikke over! Og jeg ender bare opp med vondt i magen av for mye mat på for lite plass :p Bruker å lage meg sukkerfri kakao eller melk med litt honning i. Det hjelper litt på. Veldig lite jeg har lyst på for tiden. Spiser nesten bare havregryn med blåbærbiola, havregrøt, rundstykke med brelett og banan, grønne epler, gresk yoghurt med bær og rugsprø med jarlsberg.
Mer variert enn det jeg spiser xD

Men gulrøtter med holiday dipp er blitt en veldig populær snacks for meg!!:-)

Nå har jeg trykt i meg masse vannmelon. Var umåtelig godt, men nå er det tomt. :-( Jeg tar meg selv i å tenke på mat. Innbiller meg selv at jeg fortsatt er sulten, men har ikke lyst på noe! Haha! :-D

Back
Topp