Er pannekaker middag?

Klart det er :)

Ja :-) pannekaker kan dessuten fylles også

Uten tvil :D Pleier ha i litt havremel og fibra hvetemel, så føles det pittelitt sunnere ;)

Ja. Artig å variere fyllet syns jeg, og ikke bare syltetøy og sukker, men litt kjøtt og grønt er godt :)

Ja. Artig å variere fyllet syns jeg, og ikke bare syltetøy og sukker, men litt kjøtt og grønt er godt :)

Hva slags kjøtt og grønt bruker du som fyll?
Har veldig lyst å prøve noe nytt fyll!! Elsker pannekaker, men mannen min syns det er for søtt og han mener det ikke er middag.
Jeg tenker at han kanskje vil endre synet sitt dersom jeg bruker noe salt som fyll i stedet for syltetøy :D

Husker vi fikk fleskepannekaker hos mormor når vi var yngre.. Syns det er utrolig digg.. :D

ja

vi bruker å fyll

beste som fins er stekt bacon og ost som for smelte i pannekakene før servering.
Men gubben har hatt i salat og kjøttpølser i var en hitt hos gutta.

Så er det min favoritt som jeg kunne ha spist meg dø på krem og hjemmelaget jorbær syltetøy (tok med denne tradisjonen fra Sverige;P

ja

vi bruker å fyll

beste som fins er stekt bacon og ost som for smelte i pannekakene før servering.
Men gubben har hatt i salat og kjøttpølser i var en hitt hos gutta.

Så er det min favoritt som jeg kunne ha spist meg dø på krem og hjemmelaget jorbær syltetøy (tok med denne tradisjonen fra Sverige;P

Fikk lyst å prøve ut pannekaker med bacon og ost!! Hørtes utrolig godt ut!! :D

Fikk lyst å prøve ut pannekaker med bacon og ost!! Hørtes utrolig godt ut!! :D

Det er godt XD stek pannekakene og baconet. Legg bacon og ost på den ene halvsiden smel igjen legg den i ovnen til osten har smeltet og server;)

Og dessert. Pannekaker med is :D

Ja. Bruker å ha det med suppe og bacon innimellom :)

Back
Topp