Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja, det er middag.
Vi kan også ha det til kveldsmat/frokost.
Vokst opp med pannekaker til middag, der vi spiste tomatsuppe først, så pannekaker der vi har tatt på bacon, sukker, blåbærsyltetøy eller noe annet vi liker.
Har vokst opp med pannekaker som middag, og det er det fortsatt hos oss. Men vi har det sjelden.
Har oftest bacon og blomkålsuppe til, men når jeg var lita hadde vi faktisk bare sukker på.
En middag man spiser bare 3-4 ganger i året behøver vel ikke absolutt å være supersunn!
ja det har vi til middag. oooog egg og melk ol er jo sundt det er inni pannekakene haha. tar lite sukker da.
ungene elsker det!!
spiser mye frukt og grønt ellers, så er ikke farlig å spise pannekeker da.
Jeg vokste opp med det som middag. Samboeren er vant med pannekaker, men da også med tomatsuppe ved siden av.
Helt ærlig syns ikke jeg det er skikkelig middag. For meg inneholder skikkelig middag grønnsaker eller salat. Pannekaker er bare hvetemel, fett og bacon.
Ja. Men er ikke så ofte vi spiser det til middag. Bruker å lage det hvis jeg har egg og melk som snart går ut på dato Fin måte å få brukt opp mat som snart går ut på dato
Vil ikke kvalifisere det som sunn, næringsrik middag akkurat. Men barna elsker det jo ;-) Har det en og to ganger i mnd. Da har vi også suppe av et eller annet slag